Доставка


Срок:

В повечето случаи и за всички поръчки, направени до 12 ч., продуктите се изпращат още на същия ден и (с малки изключение в зависимост от населеното място) се доставят на втория работен ден след изпращане. Информация с очакваната дата на доставка ще получите и преди потвърждението на Вашата поръчка при избора на параметрите на желания от Вас продукт.

Проверете срока на доставка в зависимост от деня, в който сте направили своята поръчка.

Начин на доставка Начин на плащане При поръчки под 20 лв. При поръчки над 20 лв.
Speedy
Speedy



Наложен платеж


5 лв.



Безплатна


Speedy
Speedy



Плащане с карта


5 лв.



Безплатна


Опаковките не се таксуват.

Доставка на налични на склад продукти:

Куриерска фирма Час на поръчка Изпращане Доставка
Speedy Преди 12:00 ч. На същия ден 2–3 работни дни от датата на изпращане
Speedy След 12.00 ч. На следващия работен ден 2–3 работни дни от датата на изпращане

Ако желаете да анулирате поръчка, молим да се свържете с нас преди 12 часа, за да спрем нейното изпращане.
В случай на заплащане по банков път – Датата, на която плащането постъпи в нашата сметка, се счита за дата на приемане на поръчката. Сроковете на доставка са идентични с горепосочените.
Не носим отговорност за забавяне на разноса, причинено от куриерската фирма.
За някои специални продукти (цветни и торични контактни лещи) или необичайни диоптрични стойности са възможни по-дълги срокове за доставка. За складовата наличност на необходимите Ви параметри и датата на доставка ще Ви информираме в продуктовата страница преди потвърждението на Вашата поръчка.
При неуспешна доставка поради грешно подаден адрес, продуктите могат да бъдат изпратени отново, а клиентът поема транспортните разходи за повторна доставка.



Бележка:

Всички продукти, които предлагаме – контактни лещи, разтвори и аксесоари се изпращат в сигурни и твърди опаковки, които ги съхраняват надеждно по време на транспортирането им. Ако все пак има причинена повреда от страна на доставчика – незабавно се свържете с нас и ние ще Ви изпратим нови продукти в най-кратки срокове.

коментари

Добавете коментар

  • Лила 10.12.2018

    Здравейте, отказвам и поръчка 110767.

  • Лила 10.12.2018

    Здравейте, бих желала да откажа поръчка номер 110254.

  • Ния 21.11.2018

    Здравейте, Бих искала да откажа поръчка 150113615

  • Таня 11.11.2018

    Здравейте, Бих искала да откажа поръчка 150327

  • Ани 06.09.2018

    Здравейте, бих искала да откажа поръчка с номер 150180126

  • Биляна Маринова 27.08.2018

    Здравейте искам да си поръчам лещи но в момента съм с очила и не си знам диоптъра за лещите .ако ви пратя рецепта може ли да ми ги изчислите .

  • Ece necmidin 20.06.2018

    089604q373

  • Ece necmidin 16.06.2018

    Iskam da badi zeleno

  • Димитър 18.04.2018

    Здравейте.Бих искал да си отменяпоръчката за Кърджали бул."България"57 .И ако може да ми я пратите другата седмица. :)

  • Сузана 16.04.2018

    Здравейте. Бих искала да си поръчам лещи от вашия сайт, но се затруднявам да направя поръчката. Бих искала доатавката да бъде до офис, но не разбирам до офис на коя фирма трябва да бъде- рапидо или Спиди . Бихте ли ме ориентирали.

  • Мария 07.01.2018

    Здравейте, искам да направя поръчка и доставката ми да бъде до адрес, но невиждам къде е тази опция. Дава ми единствено да избера до офисите на рапидо тоест до пискване. Бихте ли ми помогнали

  • Мария 07.01.2018

    Здравейте, искам да направя поръчка и доставката ми да бъде до адрес, но невиждам къде е тази опция. Дава ми единствено да избера до офисите на рапидо тоест до пискване. Бихте ли ми помогнали

  • Мария 07.01.2018

    Здравейте, искам да направя поръчка и доставката ми да бъде до адрес, но невиждам къде е тази опция. Дава ми единствено да избера до офисите на рапидо тоест до пискване. Бихте ли ми помогнали

  • Maria 30.11.2017

    Здравейте, имам проблем с последната поръчка. Трябваше да пристигне в сряда, а аз в четвъртък да подменя месечните си лещи. Мина и сряда, и четвъртък без никой да ми се обади. Аз не мога да чакам прекалено дълго, защото старите лещи ще започнат да увреждат очите ми. Ако не можете да изпълните заявката, моля да ме уведомите, за да си купя възможно най-бързо лещи.

  • Леда 29.10.2017

    Здравейте! Ако поръчам до офис на Спиди отново ли ще бъде безплатна доставката при покупка над 20лв?

  • Боряна 14.12.2016

    Какбих могла да проследя статусана поръчката си ? И евентуално да я взема от офиса на доставчика?

    • info@leshti.bg 15.12.2016

      Здравейте, Боряна,

      От полето „Доставка и плащане“ в последния етап на Вашата поръчка изберете опция „До поискване“ и от падащото меню посочете офиса, от който желаете да получите избраните продукти. При вече направена поръчка – се свържете с нас, за да редактираме адреса на Вашата доставка. Може да проследите движението на Вашата пратка тук. Номерът на товарителницата може да откриете в изпратеното Ви от нас електронно съобщение.

  • Боряна 14.12.2016

    Здравейте . ако поръчам до петък преди обед кога би пристигнала поръчката до гр Русе? Втзможно ли е да я взема от офиса на спиди ако би станало по бързо? Възможно ли е да се плати с кредитна карта издадена от чужбина?

    • info@leshti.bg 15.12.2016

      Здравейте,

      Доставката за поръчки, направени до 12 ч., е 2 работни дни за всички градове. Във Вашия случай – това е вторник. Ако изберете опцията „До поискване“ от офис на куриерска фирма „Спиди“, ще може да я получите в удобно за Вас време, от сутринта до късния следобед, в зависимост от работното време на избрания от Вас офис. Моля, изберете адреса на най-удобния за Вас тук. Относно заплащането с карта – в случай, че я приемат в други български учреждения, вероятно е възможно. За допълнителна информация, моля, проверете условията на Вашата банка.

  • Ева 20.10.2016

    Ако поръчам четвъртък преди 12, това значи ли че петък ще получа пратката?

    • info@leshti.bg 20.10.2016

      Здравейте, Ева,

      Благодарим за Вашия въпрос.

      Доставката на избран продукт отнема два работни дни. Това означава, че ако направите Вашата поръчка в четвъртък до 12 ч., ще я получите в понеделник. Получените след обяд се изпращат на следващия работен ден и така доставката се удължава с един работен ден.

      С пожелания за успешен ден, Екипът на Лещи.бг

  • Албена 16.03.2016

    Поръчката ми е за София ще има ли възможност за доставка в събота. 19.03.в офиса на Спиди в Студентски град 1700 код Благодаря предварително!

    • info@leshti.bg 17.03.2016

      Здравейте,

      Разбира се, но до обяд. Ако сте направила вашата поръчка в сряда. Тъй като доставяме пратките до три работни дни.

      Поздрави, Екипът на Лещи.бг

  • Пламен 11.12.2015

    Преди седмица си получих доставката (2 лещи), едната беше напълно изсъхнала в контейнерчето и дори нямаше етикет на производителя. Писах ви преди 5-6 дена, но така и не получих отговор.

    • info@leshti.bg 11.12.2015

      Здравейте,

      Отговорихме Ви, но имаме проблем със системата заради Коледните празници. Обадете се на фирмения ни телефон, за да Ви обясним как да процедирата. Процедурата я има и в търговските условия на сайта.

      Благодаря Ви за търпението.

  • Невена 20.11.2015

    Ако си поръчам лещи днес ще ги получа ли в Понеделник

    • info@leshti.bg 20.11.2015

      Здравейте,

      Лещи продукти поръчани в Петък до 12 на обед ще получите във Вторник. Ако са поръчани след 12 то ще ги получите в Сряда.

      Поздрави

  • Милена 01.10.2015

    Искам да попитам - ако няма никой на адрес при пристигане на поръчката, как се процедира?

    • info@leshti.bg 01.10.2015

      Здравейте,

      Ако при доставката куриера не открие никой на адреса се прави повторен опит на следващия ден и се прави опит за връзка по телефон.

  • Евелина 21.10.2015

    От както вкарахте възможността за взимане от офис на куриер съм много доволна. Определено ми е по-удобно да си планирам да мина през куриера от колкото да трябва цял ден да се чудя кога ли ще пристигне доставката.

  • Simona 24.02.2015

    zdraveite, iskah samo da popitam za dostavkata.dali moje da se dostavi na adres i kolko shte struva :) blagodarq predvaritelno :)

    • info@leshti.bg 24.02.2015

      Здравейте,

      Доставката може да бъде до вашия адрес или до офис на куриерска фирма Спиди като нейната цена е 5лв., а за поръчки над 20лв е безплатна.

      Ако имате каквито и да е въпроси или коментари, не се колебайте да ни пишете.

      Поздрави, Екипът на Лещи.bg

  • Иван 15.08.2014

    Имате ли магазин в София, при който мога да отида и да си ги купя директно?

    • info@leshti.bg 02.12.2014

      Здравейте Иван,

      За съжаление нямаме магазин, от който да може да вземете продукти. Работим само с доставка до адрес на клиента или взимане от офис на куриеската фирма.

      Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

      Поздрави

  • Йонко Йозов 25.07.2013

    Може ли да ми кажете с коя куриерска фирма правите доставките тъй като ще я пусна да пристигне до офиса на фирмата който ми е най-удобен.

    • info@leshti.bg 25.07.2013

      Здравейте Йонко,

      Работим с куриерска фирма Спиди.

      Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на имейла или на чата за да ви отговорим по-бързо.

      Поздрави.