Доставка


Срок:

В повечето случаи и за всички поръчки, направени до 12 ч., продуктите се изпращат още на същия ден и (с малки изключение в зависимост от населеното място) се доставят на втория работен ден след изпращане. Информация с очакваната дата на доставка ще получите и преди потвърждението на Вашата поръчка при избора на параметрите на желания от Вас продукт.

Проверете срока на доставка в зависимост от деня, в който сте направили своята поръчка.

Начин на доставка Начин на плащане При поръчки под 20 лв. При поръчки над 20 лв.
Speedy
Speedy



Наложен платеж


5 лв.



Безплатна


Speedy
Speedy



Плащане с карта


5 лв.



Безплатна


Опаковките не се таксуват.

Доставка на налични на склад продукти:

Куриерска фирма Час на поръчка Изпращане Доставка
Speedy Преди 12:00 ч. На същия ден 2–3 работни дни от датата на изпращане
Speedy След 12.00 ч. На следващия работен ден 2–3 работни дни от датата на изпращане

Ако желаете да анулирате поръчка, молим да се свържете с нас преди 12 часа, за да спрем нейното изпращане.
В случай на заплащане по банков път - Датата, на която плащането постъпи в нашата сметка, се счита за дата на приемане на поръчката. Сроковете на доставка са идентични с горепосочените.
Не носим отговорност за забавяне на разноса, причинено от куриерската фирма.
За някои специални продукти (цветни и торични контактни лещи) или необичайни диоптрични стойности са възможни по-дълги срокове за доставка. За складовата наличност на необходимите Ви параметри и датата на доставка ще Ви информираме в продуктовата страница преди потвърждението на Вашата поръчка.
При неуспешна доставка поради грешно подаден адрес, продуктите могат да бъдат изпратени отново, а клиентът поема транспортните разходи за повторна доставка.



Бележка:

Всички продукти, които предлагаме - контактни лещи, разтвори и аксесоари се изпращат в сигурни и твърди опаковки, които ги съхраняват надеждно по време на транспортирането им. Ако все пак има причинена повреда от страна на доставчика - незабавно се свържете с нас и ние ще Ви изпратим нови продукти в най-кратки срокове.

Сподели своето впечатление (39)

Сподели своето впечатление
Martina

Как може да върнем поръчка, за съжаление моделът не паса.

Отговор info@leshti.bg

Уважаема Мартина, моля да ни пишете на e-mail: info@leshti.bg

Ivona

Предлагате ли преглед и тест? При връщане на пратката кой поема разходите?

Отговор info@leshti.bg

Уважаема Ивона, Моля да ни изпратите e-mail на: info@leshti.bg с по подробна информация.

Росица

Не мога да се свържа с вас

Отговор info@leshti.bg

Уважаема Росица, Може да се свържете с нас на телефон: 02 492 84 23 и e-mail: info@leshti.bg

info@leshti.bg

Здравейте, моля свържете се с екипа ни и пратката ще бъде пренасочена.

info@leshti.bg

Здравейте, моля свържете се е екипа ни и ще ви информираме за опциите за доставка в други страни.

Marina

Molq da otkajete poruchkata mi poneje iskam da q zamenq s druga 150198379 nomer na poruchkata

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, поръчката ви е анулирана.

info@leshti.bg

Здравейте, Моля свържете се с екипа ни в работно време, за да изясним недоразумението, което се е получило.

Доротея

Здравейте, моля да използвате нормален куриер. Направих поръчката си във вторник. При Три работни дни за доставка, в петък трябваше да е пристигнала. Днес е събота.

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Срока на дооставка зависи от международни куриери и от Спиди. 3 работни дни е ориентировъчно. Понякога пратката се забавя един ден поради натовареност на Спиди също.

info@leshti.bg

Здравейте, Много съжалаваме за неприятната ситуация със Спиди. Подали сме оплакване към тях. Моля свържете се с екипа ни за да ви възстановим сумата заплатена за пратката.

Николай

Моля ви ползвайте Еконт...за пореден път куриерите на Рапидо си правар каквото поискат...Без да са се свързали с мен сменят статуса на. Неуспешна доставка . Взимане от офис.. ако не бях проверил тракинга пак щеше да стане като предната ми поръчка (щях да ги получа юесец по късно).. много съжалявам но желая да откажа поръчката и да ми бъде възстановена сумата Поръчка номер 150114602

info@leshti.bg

Здравейте, ако се нуждаете от помощ с поръчката, моля свържете се с отдела ни за клиентски услуги.

info@leshti.bg

Здравейте, ако се нуждаете от помощ с поръчката, моля свържете се с отдела ни за клиентски услуги.

Ангелина Арнаудова

Добър ден. Искам да поръчам лещи 14 + диоптър.

info@leshti.bg

Здравейте, моля свържете се с екипа ни за обслужване на клиенти, ако желаете да направите промяна по поръчката.

Ани

Здравейте, искам да направя корекция по поръчка направена от мен преди минута, моля да бъде доставена до друг адрес, а именна с наложен платеж до гр. София, бул. България 69, мол България, ниво партер. Другите данни (имена и телефон за връзка) са същите. Номер на поръчката е : 150130544. Благодаря Ви!

Елеонора

Здравейте, искам да поръчам само рамка. Изпращате ли с преглед и тест?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Да, предлагаме преглед и тест на рамките и очилата закупени от нас.

Мирослав Тодоров

Моля да ми отговорите защо след като плащането по поръчката ми е в 18:48 на 06.10.2020, днес - 08.10.2020 (два дена по-късно) все още според товарителницата тя си стои на склад при вас? Номер на поръчката: 150102493

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Срока ни за доставка е 3 работни дни. Очаквана доставка за вашата пратка е утре.

Таня

Здравейте, поръчах си очила рамка и стъкла блокиращи синята светлина.Платени са с карта на 29 септември.Нямам нито имейл нито идея кога да ги очаквам.Ще се радвам да ми отговорите кога да ги очаквам. Благодаря Ви

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Моля свържете се с отдела ни за връзка с клиенти, за да направят проверка.

Никол

Здравейте, вчера поръчах лещи от вас и искам да попитам кога ще са при мен? Благодаря!

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Моля свържете се с нас с номера на поръчката ви, за да проверим доставката.

Krasimir

Звъннете ми за промяна на поръчка

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Моля обадете се на нашия тел за връзка ако желаете да направите промяна в поръчката.

Elena D

Zdravejte, iskam da popitam - izdavate li fakturi za poruchka na leshti?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Към всички пратки издаваме фактура.

Yulia

Здравейте, поръчах лещи 20 май и още няма , номер 150191842 , на сайта куриера казва че готова за получаване от София 1000 но няма адрес и никой не се обадил , моят адрес на Спиди беше София ул Слатинска ЖК Слатина

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Виждаме че пратката е получена вече.

info@leshti.bg

Здравейте, Моля да обърнете внимания на информацията която получавате при правене на поръчка, или на нашият сайт! Доставяме на трети работен ден.

Natalija

кога щте получа 195652 днес е платена с банкова карта

info@leshti.bg

Здравейте, г-жо Желева, Много съжалявам за случилото се! Моля да ни изпратите снимки на лещите на имейла ни info@leshti.bg заедно с номера на поръчката Ви. Ние ще Ви изпратим адреса ни за рекламации и ще можем да заменим лещите Ви за нови. Поздрави, екипът на leshti.bg

krasimira

Здравейте! Ползвам лещи БИОФИНИТИ от няколко години но при последната доставка три от лещите са с изтекъл разтвор в опаковката и са напълно изсъхнали- втвърдени.Дали е възможна компенсация или рекламация?

info@leshti.bg

Здравейте, Да, цената остава същата.

Леда

Здравейте! Ако поръчам до офис на Спиди отново ли ще бъде безплатна доставката при покупка над 20лв?

Боряна

Какбих могла да проследя статусана поръчката си ? И евентуално да я взема от офиса на доставчика?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Боряна,

От полето "Доставка и плащане" в последния етап на Вашата поръчка изберете опция "До поискване" и от падащото меню посочете офиса, от който желаете да получите избраните продукти. При вече направена поръчка - се свържете с нас, за да редактираме адреса на Вашата доставка. Може да проследите движението на Вашата пратка тук. Номерът на товарителницата може да откриете в изпратеното Ви от нас електронно съобщение.

Боряна

Здравейте . ако поръчам до петък преди обед кога би пристигнала поръчката до гр Русе? Втзможно ли е да я взема от офиса на спиди ако би станало по бързо? Възможно ли е да се плати с кредитна карта издадена от чужбина?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Доставката за поръчки, направени до 12 ч., е 2 работни дни за всички градове. Във Вашия случай - това е вторник. Ако изберете опцията "До поискване" от офис на куриерска фирма "Спиди", ще може да я получите в удобно за Вас време, от сутринта до късния следобед, в зависимост от работното време на избрания от Вас офис. Моля, изберете адреса на най-удобния за Вас тук. Относно заплащането с карта - в случай, че я приемат в други български учреждения, вероятно е възможно. За допълнителна информация, моля, проверете условията на Вашата банка.

Ева

Ако поръчам четвъртък преди 12, това значи ли че петък ще получа пратката?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Ева,

Благодарим за Вашия въпрос.

Доставката на избран продукт отнема два работни дни. Това означава, че ако направите Вашата поръчка в четвъртък до 12 ч., ще я получите в понеделник. Получените след обяд се изпращат на следващия работен ден и така доставката се удължава с един работен ден.

С пожелания за успешен ден, Екипът на Лещи.бг

Албена

Поръчката ми е за София ще има ли възможност за доставка в събота. 19.03.в офиса на Спиди в Студентски град 1700 код Благодаря предварително!

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Разбира се, но до обяд. Ако сте направила вашата поръчка в сряда. Тъй като доставяме пратките до три работни дни.

Поздрави, Екипът на Лещи.бг

Пламен

Преди седмица си получих доставката (2 лещи), едната беше напълно изсъхнала в контейнерчето и дори нямаше етикет на производителя. Писах ви преди 5-6 дена, но така и не получих отговор.

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Отговорихме Ви, но имаме проблем със системата заради Коледните празници. Обадете се на фирмения ни телефон, за да Ви обясним как да процедирата. Процедурата я има и в търговските условия на сайта.

Благодаря Ви за търпението.

Невена

Ако си поръчам лещи днес ще ги получа ли в Понеделник

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Лещи продукти поръчани в Петък до 12 на обед ще получите във Вторник. Ако са поръчани след 12 то ще ги получите в Сряда.

Поздрави

Милена

Искам да попитам - ако няма никой на адрес при пристигане на поръчката, как се процедира?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Ако при доставката куриера не открие никой на адреса се прави повторен опит на следващия ден и се прави опит за връзка по телефон.

Евелина

От както вкарахте възможността за взимане от офис на куриер съм много доволна. Определено ми е по-удобно да си планирам да мина през куриера от колкото да трябва цял ден да се чудя кога ли ще пристигне доставката.

Simona

zdraveite, iskah samo da popitam za dostavkata.dali moje da se dostavi na adres i kolko shte struva :) blagodarq predvaritelno :)

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Доставката може да бъде до вашия адрес или до офис на куриерска фирма Спиди като нейната цена е 5лв., а за поръчки над 20лв е безплатна.

Ако имате каквито и да е въпроси или коментари, не се колебайте да ни пишете.

Поздрави, Екипът на Лещи.bg

Иван

Имате ли магазин в София, при който мога да отида и да си ги купя директно?

Отговор info@leshti.bg

Здравейте Иван,

За съжаление нямаме магазин, от който да може да вземете продукти. Работим само с доставка до адрес на клиента или взимане от офис на куриеската фирма.

Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

Поздрави

Йонко Йозов

Може ли да ми кажете с коя куриерска фирма правите доставките тъй като ще я пусна да пристигне до офиса на фирмата който ми е най-удобен.

Отговор info@leshti.bg

Здравейте Йонко,

Работим с куриерска фирма Спиди.

Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на имейла или на чата за да ви отговорим по-бързо.

Поздрави.