Доставка
Срок:
В повечето случаи
и за всички поръчки, направени до 12 ч.,
продуктите се изпращат още на същия ден и (с
малки изключение в зависимост от
населеното място) се доставят на втория
работен ден след изпращане. Информация с
очакваната дата на доставка ще получите и
преди потвърждението на Вашата поръчка при
избора на параметрите на желания от Вас
продукт.
Проверете срока на доставка в зависимост от
деня, в който сте направили своята поръчка.
Бележка:
Всички продукти, които предлагаме - контактни лещи, разтвори и аксесоари се изпращат в сигурни и твърди опаковки, които ги съхраняват надеждно по време на транспортирането им. Ако все пак има причинена повреда от страна на доставчика - незабавно се свържете с нас и ние ще Ви изпратим нови продукти в най-кратки срокове.
Сподели своето впечатление (40)
Доставяте ли до Австрия?
Да. За поръчки до Австрия моля посетете https://www.alensa.at/
Как може да върнем поръчка, за съжаление моделът не паса.
Уважаема Мартина, моля да ни пишете на e-mail: info@leshti.bg
Предлагате ли преглед и тест? При връщане на пратката кой поема разходите?
Уважаема Ивона, Моля да ни изпратите e-mail на: info@leshti.bg с по подробна информация.
Не мога да се свържа с вас
Уважаема Росица, Може да се свържете с нас на телефон: 02 492 84 23 и e-mail: info@leshti.bg
Здравейте, моля свържете се с екипа ни и пратката ще бъде пренасочена.
Здравейте, моля свържете се е екипа ни и ще ви информираме за опциите за доставка в други страни.
Molq da otkajete poruchkata mi poneje iskam da q zamenq s druga 150198379 nomer na poruchkata
Здравейте, поръчката ви е анулирана.
Здравейте, Моля свържете се с екипа ни в работно време, за да изясним недоразумението, което се е получило.
Здравейте, моля да използвате нормален куриер. Направих поръчката си във вторник. При Три работни дни за доставка, в петък трябваше да е пристигнала. Днес е събота.
Здравейте, Срока на дооставка зависи от международни куриери и от Спиди. 3 работни дни е ориентировъчно. Понякога пратката се забавя един ден поради натовареност на Спиди също.
Здравейте, Много съжалаваме за неприятната ситуация със Спиди. Подали сме оплакване към тях. Моля свържете се с екипа ни за да ви възстановим сумата заплатена за пратката.
Моля ви ползвайте Еконт...за пореден път куриерите на Рапидо си правар каквото поискат...Без да са се свързали с мен сменят статуса на. Неуспешна доставка . Взимане от офис.. ако не бях проверил тракинга пак щеше да стане като предната ми поръчка (щях да ги получа юесец по късно).. много съжалявам но желая да откажа поръчката и да ми бъде възстановена сумата Поръчка номер 150114602
Здравейте, ако се нуждаете от помощ с поръчката, моля свържете се с отдела ни за клиентски услуги.
Здравейте, ако се нуждаете от помощ с поръчката, моля свържете се с отдела ни за клиентски услуги.
Добър ден. Искам да поръчам лещи 14 + диоптър.
Здравейте, моля свържете се с екипа ни за обслужване на клиенти, ако желаете да направите промяна по поръчката.
Здравейте, искам да направя корекция по поръчка направена от мен преди минута, моля да бъде доставена до друг адрес, а именна с наложен платеж до гр. София, бул. България 69, мол България, ниво партер. Другите данни (имена и телефон за връзка) са същите. Номер на поръчката е : 150130544. Благодаря Ви!
Здравейте, искам да поръчам само рамка. Изпращате ли с преглед и тест?
Здравейте, Да, предлагаме преглед и тест на рамките и очилата закупени от нас.
Моля да ми отговорите защо след като плащането по поръчката ми е в 18:48 на 06.10.2020, днес - 08.10.2020 (два дена по-късно) все още според товарителницата тя си стои на склад при вас? Номер на поръчката: 150102493
Здравейте, Срока ни за доставка е 3 работни дни. Очаквана доставка за вашата пратка е утре.
Здравейте, поръчах си очила рамка и стъкла блокиращи синята светлина.Платени са с карта на 29 септември.Нямам нито имейл нито идея кога да ги очаквам.Ще се радвам да ми отговорите кога да ги очаквам. Благодаря Ви
Здравейте, Моля свържете се с отдела ни за връзка с клиенти, за да направят проверка.
Здравейте, вчера поръчах лещи от вас и искам да попитам кога ще са при мен? Благодаря!
Здравейте, Моля свържете се с нас с номера на поръчката ви, за да проверим доставката.
Звъннете ми за промяна на поръчка
Здравейте, Моля обадете се на нашия тел за връзка ако желаете да направите промяна в поръчката.
Zdravejte, iskam da popitam - izdavate li fakturi za poruchka na leshti?
Здравейте, Към всички пратки издаваме фактура.
Здравейте, поръчах лещи 20 май и още няма , номер 150191842 , на сайта куриера казва че готова за получаване от София 1000 но няма адрес и никой не се обадил , моят адрес на Спиди беше София ул Слатинска ЖК Слатина
Здравейте, Виждаме че пратката е получена вече.
Здравейте, Моля да обърнете внимания на информацията която получавате при правене на поръчка, или на нашият сайт! Доставяме на трети работен ден.
кога щте получа 195652 днес е платена с банкова карта
Здравейте, г-жо Желева, Много съжалявам за случилото се! Моля да ни изпратите снимки на лещите на имейла ни info@leshti.bg заедно с номера на поръчката Ви. Ние ще Ви изпратим адреса ни за рекламации и ще можем да заменим лещите Ви за нови. Поздрави, екипът на leshti.bg
Здравейте! Ползвам лещи БИОФИНИТИ от няколко години но при последната доставка три от лещите са с изтекъл разтвор в опаковката и са напълно изсъхнали- втвърдени.Дали е възможна компенсация или рекламация?
Здравейте, Да, цената остава същата.
Здравейте! Ако поръчам до офис на Спиди отново ли ще бъде безплатна доставката при покупка над 20лв?
Какбих могла да проследя статусана поръчката си ? И евентуално да я взема от офиса на доставчика?
Здравейте, Боряна,
От полето "Доставка и плащане" в последния етап на Вашата поръчка изберете опция "До поискване" и от падащото меню посочете офиса, от който желаете да получите избраните продукти. При вече направена поръчка - се свържете с нас, за да редактираме адреса на Вашата доставка. Може да проследите движението на Вашата пратка тук. Номерът на товарителницата може да откриете в изпратеното Ви от нас електронно съобщение.
Здравейте . ако поръчам до петък преди обед кога би пристигнала поръчката до гр Русе? Втзможно ли е да я взема от офиса на спиди ако би станало по бързо? Възможно ли е да се плати с кредитна карта издадена от чужбина?
Здравейте,
Доставката за поръчки, направени до 12 ч., е 2 работни дни за всички градове. Във Вашия случай - това е вторник. Ако изберете опцията "До поискване" от офис на куриерска фирма "Спиди", ще може да я получите в удобно за Вас време, от сутринта до късния следобед, в зависимост от работното време на избрания от Вас офис. Моля, изберете адреса на най-удобния за Вас тук. Относно заплащането с карта - в случай, че я приемат в други български учреждения, вероятно е възможно. За допълнителна информация, моля, проверете условията на Вашата банка.
Ако поръчам четвъртък преди 12, това значи ли че петък ще получа пратката?
Здравейте, Ева,
Благодарим за Вашия въпрос.
Доставката на избран продукт отнема два работни дни. Това означава, че ако направите Вашата поръчка в четвъртък до 12 ч., ще я получите в понеделник. Получените след обяд се изпращат на следващия работен ден и така доставката се удължава с един работен ден.
С пожелания за успешен ден, Екипът на Лещи.бг
Поръчката ми е за София ще има ли възможност за доставка в събота. 19.03.в офиса на Спиди в Студентски град 1700 код Благодаря предварително!
Здравейте,
Разбира се, но до обяд. Ако сте направила вашата поръчка в сряда. Тъй като доставяме пратките до три работни дни.
Поздрави, Екипът на Лещи.бг
Преди седмица си получих доставката (2 лещи), едната беше напълно изсъхнала в контейнерчето и дори нямаше етикет на производителя. Писах ви преди 5-6 дена, но така и не получих отговор.
Здравейте,
Отговорихме Ви, но имаме проблем със системата заради Коледните празници. Обадете се на фирмения ни телефон, за да Ви обясним как да процедирата. Процедурата я има и в търговските условия на сайта.
Благодаря Ви за търпението.
Ако си поръчам лещи днес ще ги получа ли в Понеделник
Здравейте,
Лещи продукти поръчани в Петък до 12 на обед ще получите във Вторник. Ако са поръчани след 12 то ще ги получите в Сряда.
Поздрави
Искам да попитам - ако няма никой на адрес при пристигане на поръчката, как се процедира?
Здравейте,
Ако при доставката куриера не открие никой на адреса се прави повторен опит на следващия ден и се прави опит за връзка по телефон.
От както вкарахте възможността за взимане от офис на куриер съм много доволна. Определено ми е по-удобно да си планирам да мина през куриера от колкото да трябва цял ден да се чудя кога ли ще пристигне доставката.
zdraveite, iskah samo da popitam za dostavkata.dali moje da se dostavi na adres i kolko shte struva :) blagodarq predvaritelno :)
Здравейте,
Доставката може да бъде до вашия адрес или до офис на куриерска фирма Спиди като нейната цена е 5лв., а за поръчки над 20лв е безплатна.
Ако имате каквито и да е въпроси или коментари, не се колебайте да ни пишете.
Поздрави, Екипът на Лещи.bg
Имате ли магазин в София, при който мога да отида и да си ги купя директно?
Здравейте Иван,
За съжаление нямаме магазин, от който да може да вземете продукти. Работим само с доставка до адрес на клиента или взимане от офис на куриеската фирма.
Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg
Поздрави
Може ли да ми кажете с коя куриерска фирма правите доставките тъй като ще я пусна да пристигне до офиса на фирмата който ми е най-удобен.
Здравейте Йонко,
Работим с куриерска фирма Спиди.
Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на имейла или на чата за да ви отговорим по-бързо.
Поздрави.