0 лв.

Продукти в кошницата:

Вашата кошница е празна

Покажи кошницата

Доставка


Срок:

В повечето случаи и за всички поръчки, направени до 12 ч., продуктите се изпращат още на същия ден и (с малки изключение в зависимост от населеното място) се доставят на втория работен ден след изпращане. Информация с очакваната дата на доставка ще получите и преди потвърждението на Вашата поръчка при избора на параметрите на желания от Вас продукт.

Проверете срока на доставка в зависимост от деня, в който сте направили своята поръчка.

Начин на доставка Начин на плащане При поръчки под 20 лв. При поръчки над 20 лв.
Speedy
Speedy



Наложен платеж


5 лв.



Безплатна


Speedy
Speedy



Плащане с карта


5 лв.



Безплатна


Опаковките не се таксуват.

Доставка на налични на склад продукти:

Куриерска фирма Час на поръчка Изпращане Доставка
Speedy Преди 12:00 ч. На същия ден 2–3 работни дни от датата на изпращане
Speedy След 12.00 ч. На следващия работен ден 2–3 работни дни от датата на изпращане

Ако желаете да анулирате поръчка, молим да се свържете с нас преди 12 часа, за да спрем нейното изпращане.
В случай на заплащане по банков път – Датата, на която плащането постъпи в нашата сметка, се счита за дата на приемане на поръчката. Сроковете на доставка са идентични с горепосочените.
Не носим отговорност за забавяне на разноса, причинено от куриерската фирма.
За някои специални продукти (цветни и торични контактни лещи) или необичайни диоптрични стойности са възможни по-дълги срокове за доставка. За складовата наличност на необходимите Ви параметри и датата на доставка ще Ви информираме в продуктовата страница преди потвърждението на Вашата поръчка.
При неуспешна доставка поради грешно подаден адрес, продуктите могат да бъдат изпратени отново, а клиентът поема транспортните разходи за повторна доставка.



Бележка:

Всички продукти, които предлагаме – контактни лещи, разтвори и аксесоари се изпращат в сигурни и твърди опаковки, които ги съхраняват надеждно по време на транспортирането им. Ако все пак има причинена повреда от страна на доставчика – незабавно се свържете с нас и ние ще Ви изпратим нови продукти в най-кратки срокове.

Pages comments: Reply to # - Отказ
#187
info@leshti.bg

Здравейте, Моля да обърнете внимания на информацията която получавате при правене на поръчка, или на нашият сайт! Доставяме на трети работен ден.

#186
Natalija

кога щте получа 195652 днес е платена с банкова карта

#174
info@leshti.bg

Здравейте, г-жо Желева, Много съжалявам за случилото се! Моля да ни изпратите снимки на лещите на имейла ни info@leshti.bg заедно с номера на поръчката Ви. Ние ще Ви изпратим адреса ни за рекламации и ще можем да заменим лещите Ви за нови. Поздрави, екипът на leshti.bg

#173
krasimira

Здравейте! Ползвам лещи БИОФИНИТИ от няколко години но при последната доставка три от лещите са с изтекъл разтвор в опаковката и са напълно изсъхнали- втвърдени.Дали е възможна компенсация или рекламация?

#171
info@leshti.bg

Здравейте, Да, цената остава същата.

#142
Леда

Здравейте! Ако поръчам до офис на Спиди отново ли ще бъде безплатна доставката при покупка над 20лв?

#122
Боряна

Какбих могла да проследя статусана поръчката си ? И евентуално да я взема от офиса на доставчика?

#124
info@leshti.bg

Здравейте, Боряна,

От полето „Доставка и плащане“ в последния етап на Вашата поръчка изберете опция „До поискване“ и от падащото меню посочете офиса, от който желаете да получите избраните продукти. При вече направена поръчка – се свържете с нас, за да редактираме адреса на Вашата доставка. Може да проследите движението на Вашата пратка тук. Номерът на товарителницата може да откриете в изпратеното Ви от нас електронно съобщение.

#121
Боряна

Здравейте . ако поръчам до петък преди обед кога би пристигнала поръчката до гр Русе? Втзможно ли е да я взема от офиса на спиди ако би станало по бързо? Възможно ли е да се плати с кредитна карта издадена от чужбина?

#123
info@leshti.bg

Здравейте,

Доставката за поръчки, направени до 12 ч., е 2 работни дни за всички градове. Във Вашия случай – това е вторник. Ако изберете опцията „До поискване“ от офис на куриерска фирма „Спиди“, ще може да я получите в удобно за Вас време, от сутринта до късния следобед, в зависимост от работното време на избрания от Вас офис. Моля, изберете адреса на най-удобния за Вас тук. Относно заплащането с карта – в случай, че я приемат в други български учреждения, вероятно е възможно. За допълнителна информация, моля, проверете условията на Вашата банка.

#117
Ева

Ако поръчам четвъртък преди 12, това значи ли че петък ще получа пратката?

#118
info@leshti.bg

Здравейте, Ева,

Благодарим за Вашия въпрос.

Доставката на избран продукт отнема два работни дни. Това означава, че ако направите Вашата поръчка в четвъртък до 12 ч., ще я получите в понеделник. Получените след обяд се изпращат на следващия работен ден и така доставката се удължава с един работен ден.

С пожелания за успешен ден, Екипът на Лещи.бг

#102
Албена

Поръчката ми е за София ще има ли възможност за доставка в събота. 19.03.в офиса на Спиди в Студентски град 1700 код Благодаря предварително!

#103
info@leshti.bg

Здравейте,

Разбира се, но до обяд. Ако сте направила вашата поръчка в сряда. Тъй като доставяме пратките до три работни дни.

Поздрави, Екипът на Лещи.бг

#98
Пламен

Преди седмица си получих доставката (2 лещи), едната беше напълно изсъхнала в контейнерчето и дори нямаше етикет на производителя. Писах ви преди 5-6 дена, но така и не получих отговор.

#99
info@leshti.bg

Здравейте,

Отговорихме Ви, но имаме проблем със системата заради Коледните празници. Обадете се на фирмения ни телефон, за да Ви обясним как да процедирата. Процедурата я има и в търговските условия на сайта.

Благодаря Ви за търпението.

#93
Невена

Ако си поръчам лещи днес ще ги получа ли в Понеделник

#94
info@leshti.bg

Здравейте,

Лещи продукти поръчани в Петък до 12 на обед ще получите във Вторник. Ако са поръчани след 12 то ще ги получите в Сряда.

Поздрави

#82
Милена

Искам да попитам - ако няма никой на адрес при пристигане на поръчката, как се процедира?

#83
info@leshti.bg

Здравейте,

Ако при доставката куриера не открие никой на адреса се прави повторен опит на следващия ден и се прави опит за връзка по телефон.

#73
Евелина

От както вкарахте възможността за взимане от офис на куриер съм много доволна. Определено ми е по-удобно да си планирам да мина през куриера от колкото да трябва цял ден да се чудя кога ли ще пристигне доставката.

#68
Simona

zdraveite, iskah samo da popitam za dostavkata.dali moje da se dostavi na adres i kolko shte struva :) blagodarq predvaritelno :)

#69
info@leshti.bg

Здравейте,

Доставката може да бъде до вашия адрес или до офис на куриерска фирма Спиди като нейната цена е 5лв., а за поръчки над 20лв е безплатна.

Ако имате каквито и да е въпроси или коментари, не се колебайте да ни пишете.

Поздрави, Екипът на Лещи.bg

#65
Иван

Имате ли магазин в София, при който мога да отида и да си ги купя директно?

#67
info@leshti.bg

Здравейте Иван,

За съжаление нямаме магазин, от който да може да вземете продукти. Работим само с доставка до адрес на клиента или взимане от офис на куриеската фирма.

Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

Поздрави

#35
Йонко Йозов

Може ли да ми кажете с коя куриерска фирма правите доставките тъй като ще я пусна да пристигне до офиса на фирмата който ми е най-удобен.

#36
info@leshti.bg

Здравейте Йонко,

Работим с куриерска фирма Спиди.

Ако имате други въпроси не се колебайте да ни пишете на имейла или на чата за да ви отговорим по-бързо.

Поздрави.

Top