0 лв.

Продукти в кошницата:

Вашата кошница е празна

Покажи кошницата

Гаранция 365

При покупка при нас имате право да замените който и да е продукт с неотворени, цели опаковки с ненарушена цялост и в състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани), без да давате обяснения в рамките на 2 седмици (14 дни) след неговото получаване.

Допълнителни гаранционни условия „Гаранция 365 дни“ важат за продукти:

 
- Закупени от Leshti.bg и получени преди максимум 365 дни;  
- Диоптрични лещи, обозначени с надпис „Гаранция 365 дни“ на сайта Leshti.bg;  
- Неотворени, цели опаковки контактни лещи с ненарушена цялост и в състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани);

В случай, че желаете да замените поръчан продукт за същия, но с различни параметри или решите, че имате нужда от друг модел, Ви гарантираме възможността да замените неотворена кутия. Съгласно Европейските регулации за здраве и безопасност можем да приемем обратно само:

• Неотворени, цели опаковки контактни лещи с ненарушена цялост и в състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани).
• Продукт, закупен от Лещи.бг преди не повече от 1 година и с валиден срок на годност.

Какви разходи ще имам?


Единствено транспортните разходи за връщането на първоначалния продукт се покриват от страна на купувача. Новата поръчка ще Ви бъде изпратена БЕЗПЛАТНО!
Моля, добавете придружаващата го фактура и го пратете за Ваша сметка на следния адрес:

гр. София, ПК 1138
ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ,
склад на куриерска фирма „Рапидо“
За получател: ALENSA SRO

Ако имате каквито и да е въпроси или коментари не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

Pages comments: Reply to # - Отказ
#195
info@leshti.bg

Здравейте, Поръчката е анулирана успешно :)

#183
info@leshti.bg

Здравейте, Моля изпратете ни имейл с повече подробности и ще направим рекламация на лещите до производителя. Поздрави

#182
info@leshti.bg

Здравейте, Можете да направите поръчка, както до адрес така и до офис на Спиди. Поздрави

#181
Йорданка Илиева

Доставката само до офис ли е или може до индивидуален адрес ?

#180
Теодора

С последните лещи, +3,50, които съм поръчала с поръчка 193058, виждам много замъглено, т.е. не виждам, все едно не са моя диоптър. За съжаление изхвърлих фактурата, с която ги получих

#86
Konstantina

Здравйте ,преди малко си поръчах лещи от вас и скам да ви попитам ако параметрите ми не са точни ще може ли да ги сменя?

#87
info@leshti.bg

Здравейте,

Да, ако има допусната грешка при поръчката може да смените получените лещи. Молим имайте предвид, че трябва да не отваряте продукта за да можем да извършим замяната.

Поздрави

Top