Условия

Основни разпоредби

Всички продукти, предлагани на сайта Leshti.bg са нови, оригинални и в опаковка, включваща информация за определения от производителя гаранционен срок, и се предлагат съгласно Закона за защита на потребителите.

Следните условия важат при закупуване на стоки от интернет магазина Leshti.bg.

Магазинът Leshti.bg се управлява от Аленса ООД.

Leshti.bg е онлайн търговец, предлагащ контактни лещи и аксесоари, а не оптик или професионално медицинско лице. Това означава, че не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи или заменяме единични бройки. Условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.

Екипът ни се състои от консултанти и оптик, които могат да Ви асистират при интерпретирането на Вашата рецепта, но техният съвет не бива да се приема като препоръка или предложение за закупуването на конкретен модел контактни лещи.

Leshti.bg си запазва правото да отказва поръчки за над 10 продукта. За предварително заплатените такива разходите ще бъдат възстановени на посоченa от Вас банковa сметка.

Регистрация на Leshti.bg

Всички продукти и услуги, които предлагаме, се изпращат от основния логистичен център на Alensa, намиращ се на територията на Република Чехия. Нашият сайт Leshti.bg се управлява от компания Alensa s.r.o, регистрирана на адрес:

Alensa s.r.o
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
ДДС в Чехия: CZ27179681

Поръчка

Въз основа на регистрацията на Купувача в уебсайта, Купувачът има достъп до неговия потребителски интерфейс. Купувачът може да поръчва стоки от своя потребителски интерфейс. Не е възможно да направите покупка без да създадете потребителски акаунт (регистрация).

Договорът за покупка е потвърждението на поръчката от страна на купувача. Данъчен сертификат (фактура) се получава при доставка на стоките. Чрез финализирането на поръчката, купувачът потвърждава, че е пълнолетен, запознат и съгласен с нашите условия и има валидна рецепта за модела и диоптъра лещи, които поръчва .

Общите условия и правила не се прилагат в случаите, когато Купувачът е юридическо лице или лице, което при поръчка на стоки действа в рамките на своя бизнес или собствената си професия. Стоките, закупени от Leshti.bg, не са предназначени за препродажба. Продавачът не издава фактури без ДДС. Купувачът може да закупи само количество стоки, което отговаря на нормалните му нужди.
Ако Купувачът поръча или закупи количество стоки, което Продавачът, на базата на наличната информация, оценява като предназначено за препродажба, Продавачът запазва правото да отмени поръчката. В случай че вече е сключен договор за закупуване, Продавачът има право да се откаже от договора за закупуване. В този случай Купувачът и Продавачът взаимно ще върнат всички извършени транзакции.

Доставка

Цена, доставка, плащане

Потребителят заплаща цена, определена по време на задължителния ред. Цената е винаги крайна и включва ДДС ставка. Цените на услугите за Специални оферти и цени са валидни по време на представянето им в Leshti.bg.

Ваучера за подарък (по-надолу наричан “Ваучер”) издаден от продавача е със стойност като посочената на ваучера. Ваучера е в електронна форма във PDF формат и куповача ще го получи по имейл след като плащането пристигне до акаунта на продавача. Всеки ваучер има уникален код, е лимитиран и може да бъде използван само в Leshti.bg e-shop. Ваучера не може да бъде заменен за пари. Неизползван ваучер не може да бъде компенсиран по никакъв начин. В случай на анулиране, иск или оттегляне от поръчка платена с ваучер, стойността на ваучера ще бъде въстановена като кредит на профила на купувача който използва ваучера.
Предупреждение:
Ваучера може да бъде закупен само чрез плащане с карта.
За ваучер не може да бъде заплатено с клиентски кредит или через наложен платеж.

Продавача има право да коригира цената на продукта преди изпращане ако е открил, че продукта е бил предложен на грешна цена. В подобен случай, клиента трябва да бъде информиран за правилната цена и да се съгласи на променената цена. В противен случай, договора за покупка ще бъде премахнат и поръчката ще бъде отменена от продавача.

Доставка на неналични продукти:

Понякога може да има ситуации в които производител има затруднение с производството поради което не могат да заредят нашия склад. Времето за доставка винаги зависи директно от условията на нашите снабдители и може да отнеме няколко седмици. Неналичните продукти включва поръчани контактни лещи, лещи с много необичайни параметри и т.н…, които нямаме на склад постоянно. Посочената дата за изпращане е базирана на най-краткия срок в който очакваме доставка. Това показва очаквания срок в който ще можем да изпратим продукта от нашия склад и е част от таблицата в която Купувача попълва диоптричните параметри.

Плащане с ваучер за подарък

Плащане със ваучер за подарък е възможно само с ваучер закупен в Leshti.bg e-shop. Всеки ваучер има уникален код и е с лимитирано време за ползване. Когато избере да плати с ваучер, куповача трябва да въведе кода от ваучера в полето “Код за намаление”, което се попълва в секция “Кошница” при правене на поръчка. Ваучера може да бъде използван само един път за цялата си стойност. Ако стойността на покупката надхвърля стойността на ваучера, купувача може да плати разликата. Плащането на разликата е в съгласие с нашите правила и условия за заплащане, вище Методи за плащане. Ваучера може да бъде използван за заплащане на всички продукти или услуги предлагани от нашия e-shop.

В случай на отказ на поръчка платена с ваучер, поръчката се връща до продавача. Продавача ще анулира поръчката на купувача и заплатена сума ще бъде въстановена. В такъв случай стойността на ваучера ще бъде върната под формата на кредит във профила на купувача. Ако поръчката е била заплатена с ваучер и пари, купувача може да реши в каква форма да получи сумата заплатена с парични средства (превод до банковата сметка на купувача или кредит до клиентския профил).

Рекламации (пълните условия тук )

Ако искате да рекламирате даден продукт трябва да го изпратите с препоръчано писмо и в твърда кутия за предотвратяване на щети по време на превоза. Отговорност на клиента е да гарантира, че по време на транспорт на вече отворени (използвани) контактни лещи няма да се достигне до изсушаването им. Препоръчваме да поставите лещите в плътно затворен контейнер с разтвора за лещи. Рекламираните стоки трябва да бъдат придружени от писмо, описващо дефекта. Адрес за изпращане . Също така трябва да изпратите имейл на info@leshti.bg , информирайки ни за изпратените продукти. Процедурата за анализ на продукта, който се осъществява в лаборатория на производителя, отнема около месец, но може и да е по-дълга. В случаите, когато можем да потвърдим дефекта, без да е необходимо да изпращаме продуктите до лаборатория, ще го направим и ще информираме клиента на посочения от него имейл при регистрация.

Кредитът (бонус, който може да се използва за поръчки от нашия магазин) ще бъде добавен към потребителския ви профил и ще бъде автоматично приспаднат от следващата ви поръчка, която отговаря на минимално изискуемата сума. Кредитът не може да бъде превърнат във възстановяване на пари.

Рекламация на поръчка платена с ваучер за подарък

В случай на рекламация на поръчка платена с ваучер за подарък, сумата заплатена със ваучера се възстановява под формата на кредит към клиентския профил на купувача който е използвал ваучера. Ако покупката е била заплатена с ваучер и парични средства (допълнително плащане), купувача може да реши как може да му бъде възстановено допълнителното заплащане (превод до банковата сметка на купувача или кредит до клиентския профил).

Проверка на качеството

Ако с поръчаните от нас контактни лещи не се чувствате комфортно, получите зачервяване или виждате замъглено и имате съмнения относно качеството на получения продукт, Ви предлагаме да ни ги изпратите за "Проверка на качеството". Ще се нуждаем също от снимка на вашата валидна рецепта (по възможност не по стара от 1 година) за да ги върнем на фирмата производител за анализ. За целта е необходимо да получим използваните лещи в разтвор (препоръчително - в контейнерче), оригиналната им кутия и блистер в твърда опаковка, заедно с фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. В някои случаи това може да отнеме повече време (до два месеца), т.к. се очакват резултатите от проведените анализи. В случай, че наличието на дефект се потвърди, ще Ви изпратим кутия лещи със същите параметри за наша сметка. Моля имайте предвид, че ако такъв не се установи, върнатите продукти (в това число и неотворените блистери) не се изпращат обратно.

Дискомфорт с нов модел контактни лещи

Сайтът Leshti.bg не носи отговорност за неудовлетвореност от продукти, закупени без предварителната консултация с оптик или лекар.

Смяната на обичайно носения вид контактни лещи с друг модел или производител, дори и препоръчан от Вашия очен лекар, носи риск от дискомфорт и медицински усложнения, за които ние не носим отговорност. За избягване на нежелани реакции, причинени от използването на неподходящ за Вас продукт, Ви съветваме винаги да се консултирате с Вашия офталмолог или оптик преди да изпробвате нови марки и модели. В този случай замяна е възможна само за неотворени опаковки контактни лещи.

Неудовлетвореност от цветните лещи

Видът на цветните контактни лещи - подсилващи естествения цвят или променящи го изцяло, пигментацията на очите Ви и някои външни фактори като светлина, грим и облекло, оказват влияние върху ефекта на продукта. Имайте предвид, че настройките на Вашия монитор също могат да са причина за разминаване в нюанса на цветните лещи. При неудовлетвореност от постигнатия резултат, ние не може да приемем обратно продукти с отворени опаковки.

Правила за отстъпки

Нашата програма за дилър кодове вече не е приложима, тъй като е прекратена на 31.12.2018. Всеки кредит, спечелен в съответствие с условията на програмата, ще продължи да съществува, докато не бъде изразходван.

За да се предотврати злоупотреба само един промоционален код може да бъде активиран в даден момент. Кодовете не могат да бъдат комбинирани. За да проверите кой код сте активирали в момента или да замените активен код с друг промоционален код, просто преминете към полето "Промоционален код" във вашата кошница за пазаруване.

Вече намалените артикули не могат се комбинират с допълнителни отстъпки. Продуктът с отстъпка може да бъде идентифициран по това, че реалната цена е заменена с намалена . Не е възможно да прилагате промо кодове или допълнителни отстъпки за тези видове продукти.

Оплаквания относно слънчеви очила, рамки и очила

Слънчевите очила, рамки и очила се доставят в оптимално състояние и са внимателно проверени за качество преди изпращане. В редки случаи някой от тях могат да пристигнат повредени или дефектни.В такъв случай моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ние ще прегледаме случая, за да ви помогнем. Оплакванията за вреди, причинени от неправилна употреба, неправилна грижа или неподходящо износване , не подлежат на обезщетение. Не могат да се дават допълнителни отстъпки или компенсации за щети, причинени от самия клиент.

Купувачът също така потвърждава, че в случай на закупуване на отделна рамка за очила, Продавачът не носи отговорност за щети по рамката, причинени от непрофесионално шлайфане на стъклата от трето лице.

Моля, изпратете рекламираните очила в оригиналната кутия, включително кърпата за почистване.

Стъкла за очила

В случай, че поръчате стъкла за очила, те се изработват , за да се напаснат в избраните рамки въз основа на индивидуалните изисквания на клиента, така че не е възможно да се откажете от договора за покупка. Възможно е само оттегляне от договора за покупка на рамки. Рецептата от очен специалист не трябва да е по-стара от 1 година. Това е единственият начин да гарантираме, че вашите очила ще коригират перфектно зрението ви.

Алтернативно решаване на спорове

Купувачът има право да поиска Алтернативно решаване на спорове, ако не е доволен от отговора на жалбата му, или смята, че Продавачът е нарушил неговите потребителски права. В такъв случай, се свържете с нас на info@leshti.bg . Ако Продавачът откаже промяна на становището си или не отговори на запитването в 30-дневен срок, Купувачът има право да подаде жалба до орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци, одобрен със Заповед № РД-16–88/03.02.2016 г., допълнен със Заповед № РД-16–1291/02.12.2016 г.)

Потребителят може да се обърне и към Европейската онлайн платформа за разрешаване на спорове .

Определението „потребител“ за целите на алтернативното разрешаване на спорове обхваща физическите лица, които действат извън своята търговска или професионална дейност. Но когато договорът е сключен за цели отчасти в рамките на търговската дейност на лицето и отчасти извън нея (договори с двойна цел) и когато търговската цел е толкова ограничена, че не е преобладаваща в общия контекст на договора, това лице следва също да се счита за потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага за процедури за извънсъдебно решаване на спорове относно договорни задължения, произтичащи от договори за продажба или договори за услуги между търговец и потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага само за договори за покупка от разстояние, жалбата за които надхвърля 20 евро. Агенцията за АРС може да изиска от потребителя заплащането на номинална такса за подаване на жалбата, която не може да надхвърля 5 евро, включително ДДС.

Анулиране


Отказ от договор за покупка

Всеки клиент има законното право да се откаже от договора в рамките на 14 дни от получаването на стоките. В нашия електронен магазин можете да се откажете от договора в рамките на 30 дни при следните условия:


  • Върнатите стоки трябва да бъде в пълен комплект.
  • Не трябва да бъде нарушен търговският вид на стоката (отворена, замърсена, надраскана, маркирана, или смачкана опаковка). Ако потребителят наруши оригиналната опаковка на продукта, стоките не могат да бъдат приети обратно.
  • Транспортните разходи се поемат от страна на клиента.

Диоптричните стъкла се произвеждат въз основа на специфични индивидуални изисквания и поради това не отговарят на условията за връщане. Само рамките отговарят на условията за евентуално възстановяване. Това условие важи от момента, в който са платени очилата , независимо от състоянието при доставка.

Изпратените за рекламация стоки е необходимо да бъдат в твърд контейнер, а не в плик. Онлайн магазинът www.leshti.bg не носи отговорност в случай на повреда по време на транспортирането на пратката. В рамките на 30 дни, след като върнатите продукти пристигнат на адрес:

Получател: ALENSA SRO
EXPANDECO - Leshti.bg
ул. Армейска №17
6003 Стара Загора, България

тяхната стойност ще бъда възстановена като банков трансфер на посочена от Вас сметка.

В случай на оттегляне от договор за закупуване при поръчка платена с Ваучер, стойността на ваучера се възстановява като кредит в клиентския профил на купувача който използва ваучера.

Ако поръчката е била платена с ваучер и парични средства, купувача може да реши по какъв начин да му бъдат възстановени средствата (превод до банковата сметка на купувача или кредит до клиентския профил).

Декларация за поверителност

Защитата и обработването на лични данни се описва в следната декларация за поверителност .

Съгласно Закона за електронния документ за продажба, продавачът е длъжен да издава разписка (фактура) на купувача. В същото време, продавачът е длъжен да регистрира получените приходи онлайн чрез данъчния администратор; в случай на техническа неизправност - не по-късно от 48 часа.

Сподели своето впечатление (5)

Сподели своето впечатление
info@leshti.bg

Здравейте, Работим по въпроса, но за момента не е възможно да заплатите по банкова сметка.

Велко

Здравейте, исках да поръчам диоптрични очила, но не мога да платя с карта. Просто не се получава. Има ли възможност за плащане с онлайн банкиране?

Зорница

Здравейте, Ако си поръчам лещи онлайн за колко време ще пристигнат? Определено при вас виждам евтини лещи, но ме интресува времето за доставка до София.

Отговор info@leshti.bg

Здравейте,

Наличните лещи се доставят за 48 часа за цялата страна. За София предлагаме също така и съобтна доставка. Ако имате повече въпроси пишете ни на info@leshti.bg

Поздрави, Екипът на Лещи.bg

Р.Иванов

Има проблем с лещите и веднага ми бяха предложени няколко адекватни решения. Доволен съм от обслужването и отново ще пазарувам от този магазин.

Антон

Пазарувал съм от 5 магазина и този определено предлага най-добрите условия