Повтори последната поръчка

Гаранция за връщане на парите

Предлагаме гаранция за връщане на парите при неудовлетвореност от който и да е модел контактни лещи на TopVue

Ако сте поръчали TopVue и не сте доволни от продукта, имате право да ни върнете отворена кутия с определено количество използвани лещи (Повече информация – в таблицата по-долу), а ние ще възстановим похарчената от Вас сума под формата на кредит на Вашия акаунт или чрез банкова транзакция по Вашата сметка.

Условия:

• Върнатите контактни лещи трябва да пристигнат добре опаковани, за да се избегнат траспортни дефекти. Най-добре в твърда картонена кутия
• При връщането е необходимо да приложите и фактурата за закупуването на въпросните лещи от Leshti.bg
• Както и списък с върнатите лещи съгласно таблицата:

Закупен пакет Минимален брой неотворени блистери
TopVue Elite (90 лещи)
TopVue Elite (30 лещи)
TopVue Daily (180 лещи)
TopVue Daily (90 лещи)
TopVue Daily (30 лещи)
TopVue Air (6 лещи)
TopVue Air for Astigmatism (6 лещи)
TopVue Air for Astigmatism (3 лещи)
TopVue Air Multifocal (6 лещи)
TopVue Air Multifocal (3 лещи)
TopVue Premium (6 лещи)
TopVue Premium for Astigmatism (6)
TopVue Premium for Astigmatism (3)
TopVue Monthly Plus (6 лещи)
TopVue Monthly (6 лещи)
TopVue Bi-weekly (6 лещи)
TopVue Color – без диоптър (10 лещи)
TopVue Color – диоптрични (10 лещи)
TopVue Color – без диоптър (2 лещи)
TopVue Color – диоптрични (2 лещи)
86 неизползвани лещи
26 неизползвани лещи
172 неизползвани лещи
86 неизползвани лещи
26 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
2 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
2 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
2 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
4 неизползвани лещи
8 неизползвани лещи
8 неизползвани лещи
1 неизползвана леща
1 неизползвана леща

• Гаранцията за връщане на парите не се отнася до други комплекти, включващи продукти на TopVue!
• Всички върнати лещи TopVue трябва да се върнат за сметка на клиента.

коментари

Добавете коментар

  • Койна 28.05.2017

    На какъв адрес трябва да върна 2те неизползвани лещи? Този написан на кутията ли, ALENSA-Rapido warehouse-Base SOMAT.

    • info@leshti.bg 29.05.2017

      Здравейте, г-жо Илчева,

      Адресът за рекламации може да намерите тук: гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ, склад на куриерска фирма „Рапидо“ Получател: ALENSA SRO

      Моля, след изпращането на продукта да ни напишете номера на товарителницата му, за да ги проследим по-лесно и да възстановим похарчената от Вас сума по-бързо.

  • Мехмед 22.01.2017

    въпрос на доверие :D

    • info@leshti.bg 23.01.2017

      Здравейте, г-н Мехмед,

      Вашата поръчка е вече изпратена и ще бъде при Вас в сряда.

  • Димитър 28.10.2015

    Първоначално не вярвах, че ще ми върнат парите и си мислих, че е чисто и просто маркетингов трик, но след като пробвах един от моделите и исках да го заменя за друг видях, че са сериозни и веднага ми съдействаха. Това ми направи много добро влечатление. Ще продължавам да използвам този сайт!