Гаранция за връщане на парите
Предлагаме гаранция за връщане на парите при неудовлетвореност от който и да е модел контактни лещи на TopVue
Ако сте поръчали TopVue и не сте доволни от продукта, имате право да ни върнете отворена кутия с определено количество използвани лещи до 60 дни от поръчката.(Повече информация - в таблицата по-долу), а ние ще възстановим похарчената от Вас сума под формата на кредит на Вашия акаунт или чрез банкова транзакция по Вашата сметка.
Условия:
• Върнатите контактни лещи трябва да пристигнат добре опаковани, за да се избегнат траспортни дефекти. Най-добре в твърда картонена кутия• При връщането е необходимо да приложите и фактурата за закупуването на въпросните лещи от Leshti.bg
• Както и списък с върнатите лещи съгласно таблицата:
Закупен пакет | Минимален брой неотворени блистери |
TopVue Elite+ (180 лещи) | 172 неизползвани лещи |
TopVue Elite+ (90 лещи) | 86 неизползвани лещи |
TopVue Elite+ (30 лещи) | 26 неизползвани лещи |
TopVue Elite+ (10 лещи) | 8 неизползвани лещи |
TopVue One+ (90 лещи) | 86 неизползвани лещи |
TopVue One+ (30 лещи) | 26 неизползвани лещи |
TopVue Blue Blocker (180 лещи) | 172 неизползвани лещи |
TopVue Blue Blocker (90 лещи) | 86 неизползвани лещи |
TopVue Blue Blocker (30 лещи) | 26 неизползвани лещи |
TopVue Daily (180 лещи) | 172 неизползвани лещи |
TopVue Daily (90 лещи) | 86 неизползвани лещи |
TopVue Daily (30 лещи) | 26 неизползвани лещи |
TopVue Daily (10 лещи) | 8 неизползвани лещи |
TopVue Air (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Air for Astigmatism (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Air for Astigmatism (3 лещи) | 2 неизползвани лещи |
TopVue Air Multifocal (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Air Multifocal (3 лещи) | 2 неизползвани лещи |
TopVue Premium (12 лещи) | 10 неизползвани лещи |
TopVue Premium (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Premium for Astigmatism (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Premium for Astigmatism (3 лещи) | 2 неизползвани лещи |
TopVue Bi-weekly (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Monthly Plus (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Monthly (6 лещи) | 4 неизползвани лещи |
TopVue Color – без диоптър (10 лещи) | 8 неизползвани лещи |
TopVue Color – диоптрични (10 лещи) | 8 неизползвани лещи |
TopVue Color – без диоптър (2 лещи) | 1 неизползвана леща |
TopVue Color – диоптрични (2 лещи) | 1 неизползвана леща |
• Гаранцията за
връщане на парите не се отнася до други
комплекти, включващи продукти на TopVue!
•
Всички върнати лещи TopVue трябва да се върнат
за сметка на клиента.
Сподели своето впечатление (8)
Здравейте, Моля свържете се с екипа ни и те ще ви съдействат.
Здравейте, Отговора на всички въпроси е ДА, но моля изпратете ни имейл с повече подробности и вашето име и номер на поръчка, за да ускорим максимално срока за Вашата компенсация. Поздарви
Здравейте! Искам да върна един комплелт TopVue Daily 30 лещи. В кутията са 28 неизползвани лещи. Въпроса ми е мога ли да ги върна по куриерска фирма Speedy, само фактурата ли трябва да приложа и това ли е адресът за връщане : гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ, склад на куриерска фирма „Рапидо“ Получател: ALENSA SRO ?
Здравейте, Много съжаляваме за дискомфорта на дъщеря Ви. Понякога преминаването към нов модел лещи може да причини това, но ако е постоянно и силно изразено чувство на непоносимост моля свалете лещите и ни напишете имейл относно проблема.Имате възможност да изпратите лещите на производителя за проверка на качеството. Хубав ден.
Здравейте, закупих 4 броя лещи, т.е. 2 комплекта, за мен и дъщеря ми, но още при първото слагане на нея не ѝ бяха конфортни (дразнят очите). Опита още няколко пъти, но за съжаление нямаше промяна и спря да ги ползва.
На какъв адрес трябва да върна 2те неизползвани лещи? Този написан на кутията ли, ALENSA-Rapido warehouse-Base SOMAT.
Здравейте, г-жо Илчева,
Адресът за рекламации може да намерите тук: гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ, склад на куриерска фирма „Рапидо“ Получател: ALENSA SROМоля, след изпращането на продукта да ни напишете номера на товарителницата му, за да ги проследим по-лесно и да възстановим похарчената от Вас сума по-бързо.
въпрос на доверие :D
Здравейте, г-н Мехмед,
Вашата поръчка е вече изпратена и ще бъде при Вас в сряда.
Първоначално не вярвах, че ще ми върнат парите и си мислих, че е чисто и просто маркетингов трик, но след като пробвах един от моделите и исках да го заменя за друг видях, че са сериозни и веднага ми съдействаха. Това ми направи много добро влечатление. Ще продължавам да използвам този сайт!