Гаранция за връщане на парите
Предлагаме гаранция за връщане на парите при неудовлетвореност от който и да е модел контактни лещи на TopVue
Ако сте поръчали TopVue и не сте доволни от продукта, имате право да ни върнете отворена кутия с определено количество използвани лещи до 60 дни от поръчката.(Повече информация - в таблицата по-долу), а ние ще възстановим похарчената от Вас сума под формата на кредит на Вашия акаунт или чрез банкова транзакция по Вашата сметка.
Условия:
- Върнатите контактни лещи трябва да пристигнат добре опаковани, за да се избегнат траспортни дефекти. Най-добре в твърда картонена кутия
- При връщането е необходимо да приложите и фактурата за закупуването на въпросните лещи от Leshti.bg
- Както и списък с върнатите лещи съгласно таблицата:
Закупен пакет Минимален брой
неотворени блистери
TopVue Elite+
(180 лещи) 172 неизползвани
лещи
TopVue Elite+ (90 лещи)
86 неизползвани лещи
TopVue Elite+ (30 лещи) 26
неизползвани лещи
TopVue
Elite+ (10 лещи) 8 неизползвани
лещи
TopVue One+ (90 лещи)
86 неизползвани лещи
TopVue One+ (30 лещи) 26 неизползвани
лещи
TopVue Blue Blocker (180
лещи) 172 неизползвани
лещи
TopVue Blue Blocker (90
лещи) 86 неизползвани
лещи
TopVue Blue Blocker (30
лещи) 26 неизползвани
лещи
TopVue Daily (180 лещи)
172 неизползвани лещи
TopVue Daily (90 лещи) 86
неизползвани лещи
TopVue
Daily (30 лещи) 26 неизползвани
лещи
TopVue Daily (10 лещи)
8 неизползвани лещи
TopVue Air (6 лещи) 4 неизползвани
лещи
TopVue Air for Astigmatism (6
лещи) 4 неизползвани
лещи
TopVue Air for Astigmatism (3
лещи) 2 неизползвани
лещи
TopVue Air Multifocal (6
лещи) 4 неизползвани
лещи
TopVue Air Multifocal (3
лещи) 2 неизползвани
лещи
TopVue Premium (12 лещи)
10 неизползвани лещи
TopVue Premium (6 лещи) 4
неизползвани лещи
TopVue
Premium for Astigmatism (6 лещи) 4
неизползвани лещи
TopVue
Premium for Astigmatism (3 лещи) 2
неизползвани лещи
TopVue
Monthly Plus (6 лещи) 4 неизползвани
лещи
TopVue Monthly (6 лещи)
4 неизползвани лещи
TopVue Color – без диоптър (10 лещи)
8 неизползвани лещи
TopVue Color – диоптрични (10 лещи) 8
неизползвани лещи
TopVue
Color – без диоптър (2 лещи) 1
неизползвана леща
TopVue
Color – диоптрични (2 лещи) 1
неизползвана леща
Gelone
1-day (180 лещи) 172 неизползвани
лещи
Gelone 1-day (90 лещи)
86 неизползвани лещи
Gelone 1-day (30 лещи) 26
неизползвани лещи
Gelone
1-day for Astigmatism (180 лещи) 172
неизползвани лещи
Gelone
1-day for Astigmatism (90 лещи) 86
неизползвани лещи
Gelone
1-day for Astigmatism (30 лещи) 26
неизползвани лещи
Gelone
1-day Multifocal (180 лещи) 172
неизползвани лещи
Gelone
1-day Multifocal (90 лещи) 86 неизползвани
лещи
Gelone 1-day Multifocal (30
лещи) 26 неизползвани
лещи
- Гаранцията за връщане на парите не се отнася до други комплекти, включващи продукти на TopVue!
- Всички върнати лещи TopVue трябва да се върнат за сметка на клиента.
Сподели своето впечатление (8)
Здравейте, Моля свържете се с екипа ни и те ще ви съдействат.
Здравейте, Отговора на всички въпроси е ДА, но моля изпратете ни имейл с повече подробности и вашето име и номер на поръчка, за да ускорим максимално срока за Вашата компенсация. Поздарви
Здравейте! Искам да върна един комплелт TopVue Daily 30 лещи. В кутията са 28 неизползвани лещи. Въпроса ми е мога ли да ги върна по куриерска фирма Speedy, само фактурата ли трябва да приложа и това ли е адресът за връщане : гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ, склад на куриерска фирма „Рапидо“ Получател: ALENSA SRO ?
Здравейте, Много съжаляваме за дискомфорта на дъщеря Ви. Понякога преминаването към нов модел лещи може да причини това, но ако е постоянно и силно изразено чувство на непоносимост моля свалете лещите и ни напишете имейл относно проблема.Имате възможност да изпратите лещите на производителя за проверка на качеството. Хубав ден.
Здравейте, закупих 4 броя лещи, т.е. 2 комплекта, за мен и дъщеря ми, но още при първото слагане на нея не ѝ бяха конфортни (дразнят очите). Опита още няколко пъти, но за съжаление нямаше промяна и спря да ги ползва.
На какъв адрес трябва да върна 2те неизползвани лещи? Този написан на кутията ли, ALENSA-Rapido warehouse-Base SOMAT.
Здравейте, г-жо Илчева,
Адресът за рекламации може да намерите тук: гр. София, ПК 1138 ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ, склад на куриерска фирма „Рапидо“ Получател: ALENSA SROМоля, след изпращането на продукта да ни напишете номера на товарителницата му, за да ги проследим по-лесно и да възстановим похарчената от Вас сума по-бързо.
въпрос на доверие :D
Здравейте, г-н Мехмед,
Вашата поръчка е вече изпратена и ще бъде при Вас в сряда.
Първоначално не вярвах, че ще ми върнат парите и си мислих, че е чисто и просто маркетингов трик, но след като пробвах един от моделите и исках да го заменя за друг видях, че са сериозни и веднага ми съдействаха. Това ми направи много добро влечатление. Ще продължавам да използвам този сайт!