Повтори последната поръчка

Рекламации


При желание да върнете закупен от Leshti.bg продукт или да ни го изпратите поради съмнения за дефект, добавете придружаващата го фактура и го пратете за Ваша сметка на следния адрес:

Получател: ALENSA SRO
гр. София, ПК 1138
ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ,
склад на куриерска фирма „Рапидо“

Ако имате каквито и да е въпроси или коментари не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

Leshti.bg е онлайн търговец, предлагащ контактни лещи и аксесоари, а не оптик или професионално медицинско лице. Това означава, че не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи или заменяме единични бройки. Условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.
Екипът ни се състои от консултанти и оптик, които могат да Ви асистират при интерпретирането на Вашата рецепта, но техният съвет не бива да се приема като препоръка или предложение за закупуването на конкретен модел контактни лещи.

Политика за замяна и връщане на продукт

Съгласно Европейските регулации за здраве и безопасност можем да приемем обратно само:

• Неотворени, цели опаковки контактни лещи с ненарушена цялост и в състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани).

• Продукт, закупен от Лещи.бг преди не повече от 1 година.

Желаете да замените поръчан продукт за същия модел, но с различни параметри?

Ако е настъпила промяна в необходимите Ви параметри (диоптър, цилиндър) или сте поръчали грешен продукт, се свържете с нас на телефон: 02 492 57 59, или на електронния ни адрес: info@leshti.bg. Можете да замените всяка неотворена, цяла опаковка контактни лещи. Ще Ви изпратим нова, след като получим и проверим състоянието на първоначално поръчания продукт.

Имате нужда от друг продукт?

Ако желаете да замените поръчан продукт с различен модел и състоянието на първоначалния продукт съвпада с гореописаното, се свържете с нас на телефон: 02 492 57 59, или на електронния ни адрес: info@leshti.bg, за да се уточнят детайлите при разлика в стойността на продуктите.

Проверка на качеството

Ако с поръчаните от нас контактни лещи не се чувствате комфортно, получите зачервяване или виждате замъглено и имате съмнения за дефект, Ви предлагаме да ни ги изпратите за „Проверка на качеството“. Ние ще ги върнем на фирмата производител за анализ. За целта е необходимо да получим използваните лещи в разтвор (препоръчително – в контейнерче), техния блистер, оригинална кутия с всички останали неотворени лещи в твърда опаковка, заедно с фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. В някои случаи това може да отнеме повече време (до два месеца), т.к. се очакват резултатите от проведените анализи. В случай, че наличието на дефект се потвърди, ще Ви изпратим кутия лещи със същите параметри за наша сметка. Моля имайте предвид, че ако такъв не се установи, върнатите продукти (в това число и неотворените блистери) не се изпращат обратно.

Дискомфорт с нов модел контактни лещи

Сайтът Leshti.bg не носи отговорност за неудовлетвореност от продукти, закупени без предварителната консултация с оптик или лекар.
Смяната на обичайно носения вид контактни лещи с друг модел или производител, дори и препоръчан от Вашия очен лекар, носи риск от дискомфорт и медицински усложнения, за които ние не носим отговорност. За избягване на нежелани реакции, причинени от използването на неподходящ за Вас продукт, Ви съветваме винаги да се консултирате с Вашия офталмолог или оптик преди да изпробвате нови марки и модели. В този случай замяна е възможна само за неотворени опаковки контактни лещи.

Неудовлетвореност от цветните лещи

Видът на цветните контактни лещи – подсилващи естествения цвят или променящи го изцяло, пигментацията на очите Ви и някои външни фактори като светлина, грим и облекло, оказват влияние върху ефекта на продукта. Имайте предвид, че настройките на Вашия монитор също могат да са причина за разминаване в нюанса на цветните лещи. При неудовлетвореност от постигнатия резултат, ние не може да приемем обратно продукти с отворени опаковки.