Рекламации


При желание да върнете закупен от Leshti.bg продукт или да ни го изпратите поради съмнения за дефект, добавете придружаващата го фактура и го пратете за Ваша сметка на следния адрес:

Получател: ALENSA SRO
EXPANDECO - Alensa.bg
ул. Армейска №17
6003 Стара Загора, България

Ако имате каквито и да е въпроси или коментари не се колебайте да ни пишете на info@leshti.bg

Leshti.bg е онлайн търговец, предлагащ контактни лещи и аксесоари, а не оптик или професионално медицинско лице. Това означава, че не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи или заменяме единични бройки. Условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.
Екипът ни се състои от консултанти и оптик, които могат да Ви асистират при интерпретирането на Вашата рецепта, но техният съвет не бива да се приема като препоръка или предложение за закупуването на конкретен модел контактни лещи.

Политика за връщане на продукт

Съгласно Европейските регулации за здраве и безопасност можем да приемем обратно само:

• Неотворени, цели опаковки контактни лещи с ненарушена цялост и в състояние, позволяващо препродажба (незамърсени, ненадраскани, немаркирани, несмачкани).

• Продукт, закупен от Лещи.бг преди не повече от 1 година.

Желаете да замените поръчан продукт за същия модел, но с различни параметри?

Ако е настъпила промяна в необходимите Ви параметри (диоптър, цилиндър) или сте поръчали грешен продукт, се свържете с нас на телефон: 02 492 84 23, или на електронния ни адрес: info@leshti.bg . Можете да върнете всяка неотворена, цяла опаковка контактни лещи срещу възстановяване на сумата.

Връщането на слънчеви и други очила:

Стоките не трябва да се използват или повреждат. Оригиналната опаковка не трябва да се унищожава. Ако желаете да върнете слънчеви очила или рамки в срок от 14 дни от датата на получаване, изискваме да върнете комплетния продукт, включително кутията, външната кутия, всичко в кутията, всякакви кърпи за почистване и всякакви идентифициращи стикери или маркери. С други думи, продуктът трябва да бъде в точно същото състояние, както при получаването. Продуктът се счита за непълен без един от тези елементи. В случай на липсващи или повредени продукти, връщане или замяна не е възможно. Благодарим Ви за разбирането и спазването на нашата политика.

Стъклата за диоптрични очила се произведени въз основа на специфични индивидуални изисквания и следователно не отговарят на условията за връщане. Само рамката за очила отговарят на условията за възможно възстановяване.

Имате нужда от друг продукт?

Ако желаете да замените поръчан продукт с различен модел и състоянието на първоначалния продукт съвпада с гореописаното, се свържете с нас на телефон: 02 492 84 23, или на електронния ни адрес: info@leshti.bg , за да се уточнят детайлите при разлика в стойността на продуктите.

Проверка на качеството

Ако с поръчаните от нас контактни лещи не се чувствате комфортно, получите зачервяване или виждате замъглено и имате съмнения за дефект, Ви предлагаме да ни ги изпратите за "Проверка на качеството". Ние ще ги върнем на фирмата производител за анализ. За целта е необходимо да получим използваните лещи в разтвор (препоръчително - в контейнерче), техния блистер, оригинална кутия с всички останали неотворени лещи в твърда опаковка, заедно с фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. В някои случаи това може да отнеме повече време (до два месеца), т.к. се очакват резултатите от проведените анализи. В случай, че наличието на дефект се потвърди, ще Ви изпратим кутия лещи със същите параметри за наша сметка. Моля имайте предвид, че ако такъв не се установи, върнатите продукти (в това число и неотворените блистери) не се изпращат обратно.

Дискомфорт с нов модел контактни лещи

Сайтът Leshti.bg не носи отговорност за неудовлетвореност от продукти, закупени без предварителната консултация с оптик или лекар.
Смяната на обичайно носения вид контактни лещи с друг модел или производител, дори и препоръчан от Вашия очен лекар, носи риск от дискомфорт и медицински усложнения, за които ние не носим отговорност. За избягване на нежелани реакции, причинени от използването на неподходящ за Вас продукт, Ви съветваме винаги да се консултирате с Вашия офталмолог или оптик преди да изпробвате нови марки и модели. В този случай замяна е възможна само за неотворени опаковки контактни лещи.

Неудовлетвореност от цветните лещи

Видът на цветните контактни лещи - подсилващи естествения цвят или променящи го изцяло, пигментацията на очите Ви и някои външни фактори като светлина, грим и облекло, оказват влияние върху ефекта на продукта. Имайте предвид, че настройките на Вашия монитор също могат да са причина за разминаване в нюанса на цветните лещи. При неудовлетвореност от постигнатия резултат, ние не може да приемем обратно продукти с отворени опаковки.

Сподели своето впечатление (28)

Сподели своето впечатление
Александър

Поръчка 151005 От три продукта , които трябваше да съдържа пратката , в нея имаше само един продукт . Писал съм няколко пъти на имейла за съдействие и вече три седмици няма отговор . А и телефоните ,които сте обявили са фиктивни и не работят .

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, телефоните ни са активни и работят. Моля свържете се с нас, за да изпрати и останалите продукти. Най-вероятно е станала грешка при пакетирането.

info@leshti.bg

Good day, please contact our customer service team for assistance.

info@leshti.bg

Здравейте, моля свържете се с екипа ни, за да ви помогнем с връщането и замяната.

info@leshti.bg

Здравейте, Моля напишете ни имейл с номера на поръчката си и ще се свържем с вас.

info@leshti.bg

Здравейте, Моля свържете се екипа ни за връзки с клиенти, за да ви дадем инструкции.

Людмила

Здравейте! Писах ви и ви звъня с въпрос как да процедирам за замяна на очила, купени от вас на почти същата цена, с разлика от 1 лев. Моля, отговорете ми!

Albena

Здравейте, бих искала да проверя как мога да направя рекламация само на 1 бр. контактна леща от получен комплект TopVue Blue Blocker (30 лещи) -4.25,8.60,14.20? Проблемът е, че след отваряне на индивидуалната леща - в опаковката ѝ нямаше никаква течност, съответно тя бе изсъхнала и не можеше да се ползва. Благодаря предварително за съдействието! Поздрави, Албена

info@leshti.bg

Здравейте, имаме го в предвид и проучваме възможностите.

info@leshti.bg

Здравейте, направили сме запитване към Спиди и колегите ще се свържат с Вас незабавно.

Татяна

Здравейте. Поръчка 150157078 не е пристигнала до офис спиди .Поръчката изпращане от вас на 30.03.

info@leshti.bg

Здравейте, моля свържете се с нас, за да ни обясните повече за проблема и да ипзратим лещите за проверка.

Цветозар

Здравейте, За първи път поръчах от едномесечните лещи Top Vue Air Не знам дали партидата е дефектна, но за 3 седмици се къса трета леща.!!! До сега , от няколко години, ползвах от същата марка, но Плюс, с тях не съм имали проблеми. Много съм раочарована от качеството на тези лещи, повече не бих поръчала от тях!!!

info@leshti.bg

Здравейте, Съжаляваме за неудобството. Моля изпратете ни лещите и ние ще ги предадем на производителя за проверка. Моля да ни напишете имейл, когато ги изпратите, също така да прикачите рецептата за лещи на дъщеря ви.

Стефан

Здравейте, Днес след разопаковане на лещите получени по поръчка 150110555 за дъщеря ми (на 15 години), едната (Air Optix plus HydraGlyde for Astigmatism - 6 бр.) след опит за поставяне в окото, предизвиква моментално дразнене на детето, като то обяснява, че лещата се държала като втвърдена и не ляга по окото. Опаковката си беше абсолютно ок. След поставяне на капки и изчакване на половин ден - повторен опит със същият ефект. ЗА ГОЛЯМО съжаление това ни е вторият такъв случай от същият тип лещи. Предният беше от предната доставка преди повече от половин година (направена през АЛЕНСА). Тогава не повдигнах въпроса, предполагахме, че проблема е при детето при поставяне. Заменихме я със следваща. Но от тогава до сега, тя е ползвала вече почти година лещи и сега проблема се повтаря с доставена от вас леща. Това е първата от 6 в опаковка. Не сме пробвали следваща от доставените. Ако при всяка доставка има дефекта, то по никакъв начин не си заслужава да се заявяват лещи при вас. Благодаря предварително и се надявам на АДЕКВАТНА реакция.

info@leshti.bg

Здравейте, Моля свърежете се с екипа ни, за да подложим лещите на проверка и да ви обезщетим. Съжаляваме за неудобствоото.

Деница

Здравейте! От години ползвам ваши лещи - TopVue Air (6 лещи) и съм изключително доволна. Проблем имам с последната опаковка - диоптър -1,5 ( поръчка 171181 / 03.09.2020) От общо 6-те броя в пакет, към момента 2 съм изхвърлила още на 2-я ден от ползването - усещането беше сякаш съм ги носила вече месец. 3-я брой, който разпечатах на 2-я ден се скъса буквално в окото ми. Малкото парченце, което остана, за мое щастие, успях да извадя по-късно. До сега не ми се беше случвало подобно нещо. Бих ви изпратила въпросната леща за моя сметка, за да може да се информирате. Днес трябва да получа новата си доставка от лещи. Надявам се да нямам повече подобни проблеми. Лек и ползовтоврен ден! С уважение Деница Кирова-Млеченкова

info@leshti.bg

Здравейте, Моля ако имате каквито и да е оплаквания относно продукта, да се свържете с нас, за да обсъдим рекламация и да ви обезщетим. Както и да изпратим лещата за проверка до производителя.

Радина

Лещата ми се скъса точно при първото носене. Става въпрос за тримесечна леща. Чудесно!

info@leshti.bg

Здравейте, Правим всичко възможно да добави и други опции за доставка за нашите клиенти.

Детелина

Здравейте„ всичко е отлично- качество, цена, опаковка. Само доставката със Speedy минус. Да доставката е безплатна за мен. И на практика не би трябвало да имам претенции. Но някои поема разходите за услуга, която не става. Благодаря

info@leshti.bg

Здравейте, Моля изпратете ни имейл с номера на поръчката и вашите имена, като приложите снимка на дефектната леща.

Антоанета

Здравейте!Ваш постоянен клиент съм.Вчера получих поръчката си,и се оказа ,че едната леща Top Vue Multifocal--/-6,00/+1,50/14,20,още при отварянето ,забелязах,че е набръчкана в средата.При поставянето и установих ,че не виждам с нея.Досега не съм имала проблеми с тези лещи.

Богдан

Здравейте! На 29.07.2020 изпратих обратно за рекламация слънчеви очила ray ban Justin RB4165 601/8G с условието да ми бъдат върната парите мина поне месец а още не съм ги получил на имейл съм ви изпратил банкова сметка моля бъдете коректни

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Парите са изпратени на сметката, която сте предоставил.

Деница

Здравей те, получих от Вас цветни контактни лещи сини и зелени с диоптър и с голямо нетърпение реших да ги пробвам но когато си сложих по една леща от двата цвята на очите при всяко мое мигане лещата се местеше и така дразнеше окото и ми мъглееше. Усетих че не ми прилепват добре към зеницата защото аз нося от години лещи но не и цветни. Затова усетих разликата като се местят постоянно и че така ми дразнят окото. Свързах се с Ваш оператор и след като и обясних за този проблем решихме да ги върна към Вас а Вие да ми възстановите сумата по банков път. BG72BPBI81701603311191 за Деница Чуклева. Благодаря за разбирането.

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Моля напишете ни имейл и изпратете лещите на адреса ни за рекламация. След направена проверка от производителя и установяване на дефект сумата ще бъде възстановена по сметката Ви.

Радостина Дамянова

Здравейте! След разговор с Ваш представител разбрах, че не могат да ми бъдат заменени върнатите от мен контактни лещи, поради липса на същите такива. Затова Ви моля да ми бъде върната заплатената от мен сума. Банковата ми сметка е в ЕКСПРЕСБАНК. -Добрич Данните за сметката ми са: IBAN BG56TTBB94001509009269 BIC TTBBBG22 Радостина Борисова Дамянова-Сербезова

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Благодарим за информацията.

Радостина Дамянова

Здравейте! На 16.01.2020 г. получих поръчаните от мен цветни контактни лещи с диоптър, но едната ми създаде сериозен проблем. След разговор с Ваш представител бях посъветвана да върна и двете, като след това ще ми бъдат изпратени нови 2 със същите параметри. А именно: цвят жълто зелен, диоптър (-4,75) и на двете. Днес ги изпратих на посочения в сайта адрес. № на опаковката е: 90586917826 Благодаря за разбирането!

Надежда

Здравейте! Поръчах си от Вашия сайт МКЛ, които ми ги доставиха на 09.01.2020 г. Днес, при поставянето установих, че от едната контактна леща има дразнене и разфокусиране в окото. Свалих я, почистих я и забелязах микроскопична драскотина.Възможна ли е замяна? За съжаление изхвърлих кутията и фактурата. Запазила съм контейнерите и номера на самата поръчка. Номера е: 150157766. Моля за някакъв отговор. Благодаря!

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Да разбира се, възможна е замяна. Моля изпратете ни снимка на лещата.

Недка Телбизова

Здравейте, Харесах си една диоптрична рамка от вашите,но ако не е подходяща за мен,имам ли право на връщане? Позврави!

Отговор info@leshti.bg

Здравейте, Всички наши пратки имат опция преглед, можете да рзгледате рамката преди да я заплатите.