Здравейте,
вчера получих доставка от вас и установих, че по грешка съм поръчала SoftLens38, вместо Softlens59, които пазарувам от вас от доста време. Тъй като се чувстам комфортно с 59 и виждам, че цената е същата, ще съм ви много благодарна, ако можем да ги сменим. Съжалявам за причиненото неудобство!
Поздрави,
Антоанета
Отговор
info@leshti.bg
Здравейте,
Изпратили сме ви информация
относно размяната на лещите по
имейл.
Молим за подобни въпроси да се
свързвате с Нас по имейл за да получите бърз
отговор.
Сподели своето впечатление (1)
Здравейте, вчера получих доставка от вас и установих, че по грешка съм поръчала SoftLens38, вместо Softlens59, които пазарувам от вас от доста време. Тъй като се чувстам комфортно с 59 и виждам, че цената е същата, ще съм ви много благодарна, ако можем да ги сменим. Съжалявам за причиненото неудобство! Поздрави, Антоанета
Здравейте,
Изпратили сме ви информация относно размяната на лещите по имейл.
Молим за подобни въпроси да се свързвате с Нас по имейл за да получите бърз отговор.
Поздрави,