Повтори последната поръчка

Условия

Основни разпоредби

Всички продукти, предлагани на сайта Leshti.bg са нови, оригинални и в опаковка, включваща информация за определения от производителя гаранционен срок, и се предлагат съгласно Закона за защита на потребителите.
Следните условия важат при закупуване на стоки от интернет магазина Leshti.bg.
Магазинът Leshti.bg се управлява от Аленса ООД (ако имате нужда от допълнителна информация за компанията, моля пишете ни на: info@leshti.bg Leshti.bg е онлайн търговец, предлагащ контактни лещи и аксесоари, а не оптик или професионално медицинско лице. Това означава, че не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи или заменяме единични бройки. Условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.
Екипът ни се състои от консултанти и оптик, които могат да Ви асистират при интерпретирането на Вашата рецепта, но техният съвет не бива да се приема като препоръка или предложение за закупуването на конкретен модел контактни лещи.

Leshti.bg си запазва правото да отказва поръчки за над 10 продукта. За предварително заплатените такива разходите ще бъдат възстановени на посоченa от Вас банковa сметка. За поръчки с търговска цел се обръщайте на адрес wholesale@alensa.eu.

Поръчка

Договорът за покупка е потвърждението на поръчката от страна на купувача. Данъчен сертификат (фактура) се получава при доставка на стоките. Чрез финализирането на поръчката, купувачът потвърждава, че е пълнолетен, запознат и съгласен с нашите условия и има валидна рецепта за модела и диоптъра лещи, които поръчва.

Доставка

Начин на доставка Начин на плащане При поръчки под 20 лв. При поръчки над 20 лв.
Rapido
Рапидо


Наложен платеж


5 лв.



Безплатна


Rapido
Рапидо


Плащане с карта


5 лв.



Безплатна


Опаковките не се таксуват.

Доставка на налични на склад продукти:

Куриерска фирма Час на поръчка Изпращане Доставка
Rapido Преди 12:00 ч. На същия ден 2–3 работни дни от датата на изпращане
Rapido След 12.00 ч. На следващия работен ден 2–3 работни дни от датата на изпращане

Ако желаете да анулирате поръчка, молим да се свържете с нас преди 12 часа, за да спрем нейното изпращане.
В случай на заплащане по банков път – Датата, на която плащането постъпи в нашата сметка, се счита за дата на приемане на поръчката. Сроковете на доставка са идентични с горепосочените.
Не носим отговорност за забавяне на разноса, причинено от куриерската фирма.
За някои специални продукти (цветни и торични контактни лещи) или необичайни диоптрични стойности са възможни по-дълги срокове за доставка. За складовата наличност на необходимите Ви параметри и датата на доставка ще Ви информираме в продуктовата страница преди потвърждението на Вашата поръчка.
При неуспешна доставка поради грешно подаден адрес, продуктите могат да бъдат изпратени отново, а клиентът поема транспортните разходи за повторна доставка.


Цена, доставка, плащане

Потребителят заплаща цена, определена по време на задължителния ред. Цената е винаги крайна и включва ДДС ставка. Цените на услугите за Специални оферти и цени са валидни по време на представянето им в Leshti.bg.

В случай че изберете авансово плащане по банков път, ще получите имейл с инструкции. За да се ускори процесът по доставка, моля, изпратете Платежното нареждане в pdf формат на info@leshti.bg.

Можете също така да изберете опцията „Наложен платеж“ и да платите в брой при получаване на стоката.

Гаранция 365 дни (пълните условия тук)

Гаранционният срок на част от продуктите ни е 12 месеца и започва от датата на приемане на стоките. Ако върху опаковката или инструкциите, приложени към нея, са маркирани други срокове в съответствие със специални правила за ограничаване на използването, гаранционният срок изтича в края на този период. Ние се стремим да доставяме контактни лещи със срок на годност повече от 12 месеца. Ако имате въпроси относно срока на годност на даден продукт, моля свържете се с нас.

Данъчният документ (фактурата), който получавате при доставката служи и като гаранция.

Рекламации (пълните условия тук)

Ако искате да рекламирате даден продукт трябва да го изпратите с препоръчано писмо и в твърда кутия за предотвратяване на щети по време на превоза. Отговорност на клиента е да гарантира, че по време на транспорт на вече отворени (използвани) контактни лещи няма да се достигне до изсушаването им. Препоръчваме да поставите лещите в плътно затворен контейнер с разтвора за лещи. Рекламираните стоки трябва да бъдат придружени от писмо, описващо дефекта. Адрес за изпращане. Също така трябва да изпратите имейл на info@leshti.bg, информирайки ни за изпратените продукти. Процедурата за анализ на продукта, който се осъществява в лаборатория на производителя, отнема около месец, но може и да е по-дълга. В случайте, когато можем да потвърдим дефекта, без да е необходимо да изпращаме продуктите до лаборатория, ще го направим и ще информираме клиента на посочения от него имейл при регистрация.

Проверка на качеството

Ако с поръчаните от нас контактни лещи не се чувствате комфортно, получите зачервяване или виждате замъглено и имате съмнения относно качеството на получения продукт, Ви предлагаме да ни ги изпратите за „Проверка на качеството“. Ние ще ги върнем на фирмата производител за анализ. За целта е необходимо да получим използваните лещи в разтвор (препоръчително – в контейнерче), оригиналната им кутия и блистер в твърда опаковка, заедно с фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. В някои случаи това може да отнеме повече време (до два месеца), т.к. се очакват резултатите от проведените анализи. В случай, че наличието на дефект се потвърди, ще Ви изпратим кутия лещи със същите параметри за наша сметка. Моля имайте предвид, че ако такъв не се установи, върнатите продукти (в това число и неотворените блистери) не се изпращат обратно.

Дискомфорт с нов модел контактни лещи

Сайтът Leshti.bg не носи отговорност за неудовлетвореност от продукти, закупени без предварителната консултация с оптик или лекар.
Смяната на обичайно носения вид контактни лещи с друг модел или производител, дори и препоръчан от Вашия очен лекар, носи риск от дискомфорт и медицински усложнения, за които ние не носим отговорност. За избягване на нежелани реакции, причинени от използването на неподходящ за Вас продукт, Ви съветваме винаги да се консултирате с Вашия офталмолог или оптик преди да изпробвате нови марки и модели. В този случай замяна е възможна само за неотворени опаковки контактни лещи.

Неудовлетвореност от цветните лещи

Видът на цветните контактни лещи – подсилващи естествения цвят или променящи го изцяло, пигментацията на очите Ви и някои външни фактори като светлина, грим и облекло, оказват влияние върху ефекта на продукта. Имайте предвид, че настройките на Вашия монитор също могат да са причина за разминаване в нюанса на цветните лещи. При неудовлетвореност от постигнатия резултат, ние не може да приемем обратно продукти с отворени опаковки.

Анулиране

Всеки клиент има законното право да се оттегли от договора в рамките на 14 дни от получаването на стоките, като се спазят следните условия:

• Върнатите стоки трябва да бъде в пълен комплект.
• Не трябва да бъде нарушен търговският вид на стоката (отворена, замърсена, надраскана, маркирана, или смачкана опаковка). Ако потребителят наруши оригиналната опаковка на продукта, стоките не могат да бъдат приети обратно.
• Транспортните разходи се поемат от страна на клиента.

Изпратените за рекламация стоки е необходимо да бъдат в твърд контейнер, а не в плик. Онлайн магазинът www.leshti.bg не носи отговорност в случай на повреда по време на траспортирането на пратката. В рамките на 5–10 дни, след като върнатите продукти пристигнат на адрес:
гр. София, ПК 1138
ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ,
склад на куриерска фирма „Рапидо“
За получател: ALENSA SRO
тяхната стойност ще бъда възстановена като банков трансфер на посочена от Вас сметка.

Дилърски код (пълните условия тук)

Дилърският код не е предназначен за употреба от клиента, за който е генериран, и може да бъде споделян единствено на външни сайтове – включително социалните мрежи, но не и на страницата на Leshti.bg или афилитейт платформи, с които Leshti.bg си кооперира. Кредитът, натрупан чрез системата дилърски код, е възможно да бъде използван при поръчки над 30 лв.

Декларация за поверителност

Системата на www.leshti.bg събира само контактна информация, по-специално име, адрес, телефонен номер и имейл адрес, с цел обслужване на клиента. Купувачът се съгласява, че тези данни могат да бъдат използвани от продавача за гореспоменатите цели. Тази информация не се предоставя на трети страни, с изключение на траспортната компания.

Потребителят има право да поиска корекция на договорните отношения възникнали при покупко-продажбат. Ако потребителят не е доволен от начина, по който спорът е решен или ако смята, че продавачът е нарушил законните му права, то може да се свърже с продавача на имейл info@leshti.bg. Ако продавачът отказва да извърши корекция, или не отговори в срок от 30 дни, след като е било изпратено запитването, потребителят има право да подаде жалба към комисията за защита на потребителите, обнародвана от Закона за защита на потребителя (§68м ЗЗП). Жалбата може да се подаде както е описано подробно в българското национално законодателство (Чл. 98. (1)/2006 от ЗЗП) Потребителят може да подаде жалба и онлайн на https://kzp.bg/…ne-na-zhalba

Политика за поверителност

Аленса ООД, фирмата оперираща с Лещи.bg, събира само контактна информация необходимо за доставката на продуктите и комуникация с клиента, а именно: име на клиента, адрес, телефон, и имейл адрес. Купувачът се съгласява, че тази информация може да бъде използвана от Продавача за споменатите по-горе цели. Тази информация няма да бъде предоставена на трети лица с изключение на фирмата за доставка.

Бисквитки

С цел да предоставим добро потребителско изживяване използваме “бисквитки”. Тези бисквитки съдържат само информация, която изпращаме на компютъра ви, те не могат да четата вашата лична информация. Позволявайки ни да използваме бисквити можем да идентифицираме устройството, което използвате, не можем да идентифицираме хора с бисквити.

Използваме 3 вида бисквити за оптимизиране на потребителското изживяване:
(1) Временни бисквити, които следят посещенията ви на сайта за да анализират различни навици на употреба. Те ни позволяват да съберем информация и да оптимизираме нашият магазин като подобряваме структурата му. Тези бисквитки се изтриват автоматично когато излезете от страницата
(2) Постоянни бисквитки, които оставят на вашият компютър за по-дълъг срок от време за да позволят персонализиране при бъдещи посещения. Тези бисквитки се изтриват автоматично след определен период от време, те също така могат да бъдат изтрити ръчно по всяко време.
(3) Бисквитки на трети страни, които са използвани от партньорите ни и предоставят информация относно интереса Ви към определени продукти и страници. Те не запазват никаква лична информация ами използват анонимни псевдоними. Тези бисквитки се изтриват автоматично след определен период от време.

Бисквитките биват приемани по подразбиране от браузъра и може да ги позволите или забраните индивидуално от настройките за сигурност. Моля имайте предвид, че ако спрете бисквитките може да нямате възможност да използвате дадена функционалност на нашият уебсайт.

Искаме да подчертаем, че запазената информация в бисквитките няма да свързана с личната Ви информация освен ако специфично не попитаме за вашето съгласие (например да запазим адреса Ви за да можем да изпратим пратката).

Продължавайки да използвате нашия уебсайт се съгласявате, че сте съгласен с използването на бисквитки за оптимизирането на вашето изживяване. Ако не сте съгласни с нашата политика за бисквити Ви съветваме да спрете да използвате сайта, да изтриете бисквитките си или да използвате възможността за анонимно сърфиране в интернет, която предоставя вашият браузър.



Съгласно Закона за електронния документ за продажба, продавачът е длъжен да издава разписка (фактура) на купувача. В същото време, продавачът е длъжен да регистрира получените приходи онлайн чрез данъчния администратор; в случай на техническа неизправност – не по-късно от 48 часа.

коментари

Добавете коментар

  • Мартин 22.12.2015

    Доставките са много бавни и никога не пристигат на време /min 3-5 дни/. Иначе продуктите са качествени и винаги точни.

  • Зорница 18.09.2015

    Здравейте, Ако си поръчам лещи онлайн за колко време ще пристигнат? Определено при вас виждам евтини лещи, но ме интресува времето за доставка до София.

    • info@leshti.bg 18.09.2015

      Здравейте,

      Наличните лещи се доставят за 48 часа за цялата страна. За София предлагаме също така и съобтна доставка. Ако имате повече въпроси пишете ни на info@leshti.bg

      Поздрави, Екипът на Лещи.bg

  • Р.Иванов 18.09.2015

    Има проблем с лещите и веднага ми бяха предложени няколко адекватни решения. Доволен съм от обслужването и отново ще пазарувам от този магазин.

  • Антон 20.04.2015

    Пазарувал съм от 5 магазина и този определено предлага най-добрите условия