0 лв.

Продукти в кошницата:

Вашата кошница е празна

Покажи кошницата

Условия

Основни разпоредби

Всички продукти, предлагани на сайта Leshti.bg са нови, оригинални и в опаковка, включваща информация за определения от производителя гаранционен срок, и се предлагат съгласно Закона за защита на потребителите.
Следните условия важат при закупуване на стоки от интернет магазина Leshti.bg.
Магазинът Leshti.bg се управлява от Аленса ООД.
Leshti.bg е онлайн търговец, предлагащ контактни лещи и аксесоари, а не оптик или професионално медицинско лице. Това означава, че не сме задължени по закон да предоставяме пробни лещи или заменяме единични бройки. Условията ни за рекламация важат само за цели опаковки контактни лещи.
Съгласно Закона за електронните записи на продажбите, продавачът е длъжен да издаде фактура на купувача. В същото време продавачът е длъжен да регистрира получените приходи при данъчния администратор не по-късно от 48 часа. Екипът ни се състои от консултанти и оптик, които могат да Ви асистират при интерпретирането на Вашата рецепта, но техният съвет не бива да се приема като препоръка или предложение за закупуването на конкретен модел контактни лещи.

Leshti.bg си запазва правото да отказва поръчки за над 10 продукта. За предварително заплатените такива разходите ще бъдат възстановени на посоченa от Вас банковa сметка.

Регистрация на Leshti.bg

Всички продукти и услуги, които предлагаме, се изпращат от основния логистичен център на Alensa, намиращ се на територията на Република Чехия. Нашият сайт Leshti.bg се управлява от компания Alensa s.r.o, регистрирана на адрес:

Alensa s.r.o
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
ДДС в Чехия: CZ27179681
ДДС в България: BG3075992121

Поръчка

Договорът за покупка е потвърждението на поръчката от страна на купувача. Данъчен сертификат (фактура) се получава при доставка на стоките. Чрез финализирането на поръчката, купувачът потвърждава, че е пълнолетен, запознат и съгласен с нашите условия и има валидна рецепта за модела и диоптъра лещи, които поръчва.

Доставка

Начин на доставка Начин на плащане При поръчки под 20 лв. При поръчки над 20 лв.
Speedy
Speedy



Наложен платеж


5 лв.



Безплатна


Speedy
Speedy



Плащане с карта


5 лв.



Безплатна


Опаковките не се таксуват.

Доставка на налични на склад продукти:

Куриерска фирма Час на поръчка Изпращане Доставка
Speedy Преди 12:00 ч. На същия ден 2–3 работни дни от датата на изпращане
Speedy След 12.00 ч. На следващия работен ден 2–3 работни дни от датата на изпращане

Ако желаете да анулирате поръчка, молим да се свържете с нас преди 12 часа, за да спрем нейното изпращане.
В случай на заплащане по банков път – Датата, на която плащането постъпи в нашата сметка, се счита за дата на приемане на поръчката. Сроковете на доставка са идентични с горепосочените.
Не носим отговорност за забавяне на разноса, причинено от куриерската фирма.
За някои специални продукти (цветни и торични контактни лещи) или необичайни диоптрични стойности са възможни по-дълги срокове за доставка. За складовата наличност на необходимите Ви параметри и датата на доставка ще Ви информираме в продуктовата страница преди потвърждението на Вашата поръчка.
При неуспешна доставка поради грешно подаден адрес, продуктите могат да бъдат изпратени отново, а клиентът поема транспортните разходи за повторна доставка.


Цена, доставка, плащане

Потребителят заплаща цена, определена по време на задължителния ред. Цената е винаги крайна и включва ДДС ставка. Цените на услугите за Специални оферти и цени са валидни по време на представянето им в Leshti.bg.

Гаранция 365 дни (пълните условия тук)

Гаранционният срок на част от продуктите ни е 12 месеца и започва от датата на приемане на стоките. Ако върху опаковката или инструкциите, приложени към нея, са маркирани други срокове в съответствие със специални правила за ограничаване на използването, гаранционният срок изтича в края на този период. Ние се стремим да доставяме контактни лещи със срок на годност повече от 12 месеца. Ако имате въпроси относно срока на годност на даден продукт, моля свържете се с нас.

Данъчният документ (фактурата), който получавате при доставката служи и като гаранция.

Рекламации (пълните условия тук)

Ако искате да рекламирате даден продукт трябва да го изпратите с препоръчано писмо и в твърда кутия за предотвратяване на щети по време на превоза. Отговорност на клиента е да гарантира, че по време на транспорт на вече отворени (използвани) контактни лещи няма да се достигне до изсушаването им. Препоръчваме да поставите лещите в плътно затворен контейнер с разтвора за лещи. Рекламираните стоки трябва да бъдат придружени от писмо, описващо дефекта. Адрес за изпращане. Също така трябва да изпратите имейл на info@leshti.bg, информирайки ни за изпратените продукти. Процедурата за анализ на продукта, който се осъществява в лаборатория на производителя, отнема около месец, но може и да е по-дълга. В случаите, когато можем да потвърдим дефекта, без да е необходимо да изпращаме продуктите до лаборатория, ще го направим и ще информираме клиента на посочения от него имейл при регистрация.

Проверка на качеството

Ако с поръчаните от нас контактни лещи не се чувствате комфортно, получите зачервяване или виждате замъглено и имате съмнения относно качеството на получения продукт, Ви предлагаме да ни ги изпратите за „Проверка на качеството“. Ние ще ги върнем на фирмата производител за анализ. За целта е необходимо да получим използваните лещи в разтвор (препоръчително – в контейнерче), оригиналната им кутия и блистер в твърда опаковка, заедно с фактурата, с която сте ги получили, и описание на възникналия проблем и очаквания резултат. В някои случаи това може да отнеме повече време (до два месеца), т.к. се очакват резултатите от проведените анализи. В случай, че наличието на дефект се потвърди, ще Ви изпратим кутия лещи със същите параметри за наша сметка. Моля имайте предвид, че ако такъв не се установи, върнатите продукти (в това число и неотворените блистери) не се изпращат обратно.

Дискомфорт с нов модел контактни лещи

Сайтът Leshti.bg не носи отговорност за неудовлетвореност от продукти, закупени без предварителната консултация с оптик или лекар.
Смяната на обичайно носения вид контактни лещи с друг модел или производител, дори и препоръчан от Вашия очен лекар, носи риск от дискомфорт и медицински усложнения, за които ние не носим отговорност. За избягване на нежелани реакции, причинени от използването на неподходящ за Вас продукт, Ви съветваме винаги да се консултирате с Вашия офталмолог или оптик преди да изпробвате нови марки и модели. В този случай замяна е възможна само за неотворени опаковки контактни лещи.

Неудовлетвореност от цветните лещи

Видът на цветните контактни лещи – подсилващи естествения цвят или променящи го изцяло, пигментацията на очите Ви и някои външни фактори като светлина, грим и облекло, оказват влияние върху ефекта на продукта. Имайте предвид, че настройките на Вашия монитор също могат да са причина за разминаване в нюанса на цветните лещи. При неудовлетвореност от постигнатия резултат, ние не може да приемем обратно продукти с отворени опаковки.

Правила за отстъпки

Нашата програма за дилър кодове вече не е приложима, тъй като е прекратена на 31.12.2018. Всеки кредит, спечелен в съответствие с условията на програмата, ще продължи да съществува, докато не бъде изразходван.

За да се предотврати злоупотреба само един промоционален код може да бъде активиран в даден момент. Кодовете не могат да бъдат комбинирани. За да проверите кой код сте активирали в момента или да замените активен код с друг промоционален код, просто преминете към полето „Промоционален код“ във вашата кошница за пазаруване.

Вече намалените артикули не могат се комбинират с допълнителни отстъпки. Продуктът с отстъпка може да бъде идентифициран по това, че реалната цена е заменена с намалена . Не е възможно да прилагате промо кодове или допълнителни отстъпки за тези видове продукти.

Оплаквания относно слънчеви очила, рамки и очила

Слънчевите очила, рамки и очила се доставят в оптимално състояние и са внимателно проверени за качество преди изпращане. В редки случаи някой от тях могат да пристигнат повредени или дефектни.В такъв случай моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти и ние ще прегледаме случая, за да ви помогнем. Оплакванията за вреди, причинени от неправилна употреба, неправилна грижа или неподходящо износване , не подлежат на обезщетение. Не могат да се дават допълнителни отстъпки или компенсации за щети, причинени от самия клиент.

Алтернативно решаване на спорове

Купувачът има право да поиска Алтернативно решаване на спорове, ако не е доволен от отговора на жалбата му, или смята, че Продавачът е нарушил неговите потребителски права. В такъв случай, се свържете с нас на info@kontaktni-leshti.bg. Ако Продавачът откаже промяна на становището си или не отговори на запитването в 30-дневен срок, Купувачът има право да подаде жалба до орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци, одобрен със Заповед № РД-16–88/03.02.2016 г., допълнен със Заповед № РД-16–1291/02.12.2016 г.)

Потребителят може да се обърне и към Европейската онлайн платформа за разрешаване на спорове.

Определението „потребител“ за целите на алтернативното разрешаване на спорове обхваща физическите лица, които действат извън своята търговска или професионална дейност. Но когато договорът е сключен за цели отчасти в рамките на търговската дейност на лицето и отчасти извън нея (договори с двойна цел) и когато търговската цел е толкова ограничена, че не е преобладаваща в общия контекст на договора, това лице следва също да се счита за потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага за процедури за извънсъдебно решаване на спорове относно договорни задължения, произтичащи от договори за продажба или договори за услуги между търговец и потребител. Алтернативното разрешаване на спорове се прилага само за договори за покупка от разстояние, жалбата за които надхвърля 20 евро. Агенцията за АРС може да изиска от потребителя заплащането на номинална такса за подаване на жалбата, която не може да надхвърля 5 евро, включително ДДС.

Анулиране

Всеки клиент има законното право да се оттегли от договора в рамките на 14 дни от получаването на стоките, като се спазят следните условия:

• Върнатите стоки трябва да бъде в пълен комплект.
• Не трябва да бъде нарушен търговският вид на стоката (отворена, замърсена, надраскана, маркирана, или смачкана опаковка). Ако потребителят наруши оригиналната опаковка на продукта, стоките не могат да бъдат приети обратно.
• Транспортните разходи се поемат от страна на клиента.

Изпратените за рекламация стоки е необходимо да бъдат в твърд контейнер, а не в плик. Онлайн магазинът www.leshti.bg не носи отговорност в случай на повреда по време на транспортирането на пратката. В рамките на 5–10 дни, след като върнатите продукти пристигнат на адрес:
гр. София, ПК 1138
ул. „Абагар“ №1, база СОМАТ,
склад на куриерска фирма „Рапидо“
За получател: ALENSA s.r.o
тяхната стойност ще бъда възстановена като банков трансфер на посочена от Вас сметка.

Декларация за поверителност

Защитата и обработването на лични данни се описва в следната декларация за поверителност.

Съгласно Закона за електронния документ за продажба, продавачът е длъжен да издава разписка (фактура) на купувача. В същото време, продавачът е длъжен да регистрира получените приходи онлайн чрез данъчния администратор; в случай на техническа неизправност – не по-късно от 48 часа.

Pages comments: Reply to # - Отказ
#80
Зорница

Здравейте, Ако си поръчам лещи онлайн за колко време ще пристигнат? Определено при вас виждам евтини лещи, но ме интресува времето за доставка до София.

#81
info@leshti.bg

Здравейте,

Наличните лещи се доставят за 48 часа за цялата страна. За София предлагаме също така и съобтна доставка. Ако имате повече въпроси пишете ни на info@leshti.bg

Поздрави, Екипът на Лещи.bg

#72
Р.Иванов

Има проблем с лещите и веднага ми бяха предложени няколко адекватни решения. Доволен съм от обслужването и отново ще пазарувам от този магазин.

#71
Антон

Пазарувал съм от 5 магазина и този определено предлага най-добрите условия

Top